Spontan abort 9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Dejligemig:)

Hej piger .

Jeg fandt ud af jeg var gravid/ havde været det , den dag jeg tabte fosteret .. var 9 uger henne , kom på p-piller da jeg åbenbart var 2-3 uger henne - Gik med hovedepine i to døgn , og blødte en masse - Blødningen aftog til plet , men i weekenden startede det igen som mens ? Er dette normalt ? Har blødt i 14 dage nu . 

KRAM 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg havde en SA på ca. samme tidspunkt (omkring uge 9-10) jeg blødte omkring 10-12 dage.. og fik min mens 2 uger efter.. hvor jeg allerede blev gravid igen der ..

Men er der kommet noget væv, eller fostersæk ud? Ellers er det nok en god ide at høre din læge om en scanning .. For at se om det hele er kommet ud..

Anmeld

17. oktober 2011

babymus77

Dejligemig:) skriver:

Hej piger .

Jeg fandt ud af jeg var gravid/ havde været det , den dag jeg tabte fosteret .. var 9 uger henne , kom på p-piller da jeg åbenbart var 2-3 uger henne - Gik med hovedepine i to døgn , og blødte en masse - Blødningen aftog til plet , men i weekenden startede det igen som mens ? Er dette normalt ? Har blødt i 14 dage nu . 

KRAM 

Ens homoner er jo totalt forskruet ved graviditet og ophør, så tror det er normalt!!! Jeg ville lige spørge lægen tilråds for en sikkerhedsskyld!! Krammer

Anmeld

17. oktober 2011

Dejligemig:)

babymus77 skriver:

Ens homoner er jo totalt forskruet ved graviditet og ophør, så tror det er normalt!!! Jeg ville lige spørge lægen tilråds for en sikkerhedsskyld!! Krammer

Må jeg nok Han sagde til mig det varede i 14 dage men eftersom jeg pletblødte ville der gå en uge . Hovedpinen er begyndt igen - Fik taget en blodprøve der ikke viste mere graviditet .. sidst dt skete , blødte jeg ikke så længe/meget .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.