Underlig følelse i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger...-jeg er nu i 8 uge med.min første graviditet, jaaehh :-) Idag har jeg siden i morges haft en underlig ubehagelig følelse i maven, når jeg sidder ned, når jeg ligger er der intet. Jeg har hostet siden i lørdags, en del, kan det påvirke mavesmerter? Når jeg trykker på maven kommer de "smerter" som er der når jeg sidder ned.... Svært at forklare, men håber der er nogle der ved hvad det er eller har oplevet det samme og måske kan berolige mig lidt? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

kirsti

hvis du har døjet meget med hoste kan det være dine mavemuskler der er ømme. Hver gang du hoster spænder du mavemusklerne så de har nok været på overarbejde

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for hurtigt svar, det lyder jo logisk nok :-) men måske et dumt spørgsmål, kan det påvirke graviditeten at hoste så meget?

Anmeld

17. oktober 2011

kirsti

Anonym skriver:

Tak for hurtigt svar, det lyder jo logisk nok :-) men måske et dumt spørgsmål, kan det påvirke graviditeten at hoste så meget?

nej slet ikke! Din spire ligger trygt og godt inde i maven

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak :-) så kan jeg være mere rolig. Skal til første lægetjek imorgen, så må høre hende også, men rart at blive lidt beroliget allerede :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.