Forsinket præsentation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Persille83

På opfordring til at lave en præsentation, så synes jeg lige der kommer en ny tråd for os der endnu ikke har fået det gjort, eller først lige er kommet til gruppen. ( kan ikke finde den oprindelige præsentations indlæg ).Jeg hedder Pernille og er 28 år. Når jeg ikke er på barsel/forældreorlov så arbejder jeg på et plejehjem, selvom jeg er uddannet pædagog. Jeg er gift med min mand Rasmus som er mekaniker. Sammen har vi Caroline som er født d. 5 januar. Jeg var ellers ret sikker på hun havde valgt enten Juleaften eller nytårsaften, da jeg havde termin d. 26 december. Jeg er født og opvokset i Helsingør, men har boet i Nivå siden aug 2010. Er frisk på at møde andre fra Sjælland. Pernille :-) ps. Jeg undskylder, at det ser så rodet ud, men det er min iPad der ikke kan finde ud af at skille det ad. Håber det er læseligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Janni.

Jamen så må jeg også hellere præsentere mig. 

Jeg hedder Janni (no surprice   &nbsp og er 30 år. Jeg bor sammen med min kæreste Aksel i Give, 30 km fra Vejle. Min kæreste er hjemmegående husfar. Han blev pensionist for nogen år siden pga en ulykke. Sammen har vi Silas som er født 13 Marts 2011. Af husdyr har vi 2 ældre men stædige gravhunde. 

Når jeg er færdig med barsel, er jeg arbejdsløs - håber dog på at finde noget hurtigst muligt. Min tidligere arbejdsplads valgte at fyre mig nytårsaften.  Jeg er uddannet social- og sundhedshjælper. 

Det var så lidt om mig, i er velkommen til at spørge løs hvis der er noget i vil vide 

Anmeld

17. oktober 2011

Elvers