Forsinket præsentation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Persille83

På opfordring til at lave en præsentation, så synes jeg lige der kommer en ny tråd for os der endnu ikke har fået det gjort, eller først lige er kommet til gruppen. ( kan ikke finde den oprindelige præsentations indlæg ).Jeg hedder Pernille og er 28 år. Når jeg ikke er på barsel/forældreorlov så arbejder jeg på et plejehjem, selvom jeg er uddannet pædagog. Jeg er gift med min mand Rasmus som er mekaniker. Sammen har vi Caroline som er født d. 5 januar. Jeg var ellers ret sikker på hun havde valgt enten Juleaften eller nytårsaften, da jeg havde termin d. 26 december. Jeg er født og opvokset i Helsingør, men har boet i Nivå siden aug 2010. Er frisk på at møde andre fra Sjælland. Pernille :-) ps. Jeg undskylder, at det ser så rodet ud, men det er min iPad der ikke kan finde ud af at skille det ad. Håber det er læseligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Janni.

Jamen så må jeg også hellere præsentere mig. 

Jeg hedder Janni (no surprice   &nbsp og er 30 år. Jeg bor sammen med min kæreste Aksel i Give, 30 km fra Vejle. Min kæreste er hjemmegående husfar. Han blev pensionist for nogen år siden pga en ulykke. Sammen har vi Silas som er født 13 Marts 2011. Af husdyr har vi 2 ældre men stædige gravhunde. 

Når jeg er færdig med barsel, er jeg arbejdsløs - håber dog på at finde noget hurtigst muligt. Min tidligere arbejdsplads valgte at fyre mig nytårsaften.  Jeg er uddannet social- og sundhedshjælper. 

Det var så lidt om mig, i er velkommen til at spørge løs hvis der er noget i vil vide 

Anmeld

17. oktober 2011

Elvers

Hjertelig velkommen det er en fantastisk gruppe I nu bliver en del af!! Og bare lige for at præsentere mig selv lidt, så hedder jeg Laura og har Otto fra 12. marts - bor lige nu i KBH V, men flytter til Jylland 1/1 jeg er studerende og mangler et par eksaminer for at være færdig som folkeskolelærer! Endnu en gang velkommen til

Anmeld

17. oktober 2011

Sofia

VELKOMMEN! Denne online mødregruppe er bare den bedste, jeg har fået så meget hjælp herinde, og vi hygger os og nyder at læse om hinandens børn! OG se billeder!! Dejligt med en præsentation. Glæder mig til vi ses i debatterne. Kh Sofia

Anmeld

17. oktober 2011

piadas

Velkommen til! Der er altid plads til flere.

Vi har en rigtig dejlig gruppe herinde, så den er jeg sikker på, du nok skal blive glad for.

Jeg hedder forresten Pia (surprise), har Ida fra d. 15. februar - hun lod også vente på sig (14 f***ing dage). Derudover har jeg Oliver på 10 år og Zilan på 7 år (hun er en pige). Navnet kommer sig af min mand/deres far, som er kurder fra Tyrkiet. Han har en restaurant i Aalborg, mens jeg er kunderådgiver i et pengeinstitut i en lille by 15 km. fra Farsø, hvor vi bor.

Endnu engang velkommen til.

Anmeld

18. oktober 2011

PeruBaby

VELKOMMEN TIL allesammen - jo flere, der er i gruppen, jo bedre!  

Jeg hedder Christina og er gift med min peruanske mand, Jorge, bor i Peru og sammen har vi Sofia fra d. 5. januar 2011. Derudover består vores familie af Jorges to drenge fra 1. ægteskab; Joaquin, der fylder 14 til december og Sebastian på 12. Min mand er selvstændig og har 2 værksteder, hvor de reparerer industri- og autokølere og jeg "skriver speciale" (på 3. år  - eller burde gøre det færdigt, så jeg ENDELIG kan få min titel som cand.merc.int), men er ellers hjemme hos børnene... når jeg ikke arbejder for Albatros Travel som turleder i Peru, Chile og Bolivia en 3-4 gange om året. 

For mig har det været helt fantastisk med denne mødregruppe, som har hjulpet mig rigtig meget med "hvordan man gør tingene i DK". Håber også alle I nye bliver glade for det!

Anmeld

21. oktober 2011

JonTri

Halløjsa...

Velkommen til alle de nye hoveder

Jeg hedder Rikke. Bor ved Viborg sammen med vores to sønner. Jonathan på 3 og Tristan på 8 mdr... og nåå ja så er rosinen i pølseenden allerede på vej med termin til sommer.

Når jeg ikke barsler i tide og utide er jeg ansat som sygeplejerske på psykiatrisk modtagelse i Viborg... og min mand er gas og vandmester. 

Anmeld

22. oktober 2011

Worldwide

Må vist hellere springe på her

Jeg hedder Christina og er 22. Bor sammen med min kæreste(forlovede) og vores datter Lorelai fra den 5 Januar 2011. Pt går vi begge hjemme, men jeg har fra sidst i nov job i en brugs 2 mins gang fra hvor vi bor (Wuhu!!) Vi bor i en lille landsby et stykke uden for Ørbæk på Fyn.

Vi skal giftes den 7 April på vores 2årsdag   Udover Lorelai er jeg 'pap'mor til 3 tøser på 11, 13 og 17 - de bor dog i Nicholas' hjemland, England.

Har mest været med på en kigger herinde og fået utrolig mange gode råd igennem alle jer andre der opretter tråde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.