Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christinak skriver: Jeg har den sidste uges tid haft super oppustet mave og smerter i maven så snart jeg får noget med syre i er helt kvalm og utilpas over det, og ville hører om nogle have nogle gode råd mod meget mavesyre?
Jeg har den sidste uges tid haft super oppustet mave og smerter i maven så snart jeg får noget med syre i er helt kvalm og utilpas over det, og ville hører om nogle have nogle gode råd mod meget mavesyre?
Køb nogle tyggetabletter mod mavesyre fx. balancic novum i Matas Virkede for mig..
jeg drak cultura drikke yougurt det hjalp mig meget eller kakao mælk. Men ellers kan man få samarin, balancid, eller depot tabletter mod for meget mave syre håber du finder noget der kan hjælpe for det er træls med alt det mave syre.
Prøv at bruge HUSK, det kan være det hjælper, hvis det er fordi du er forstoppet - personligt har jeg haft svære mavesmerter, hvis jeg er bare en smule stoppet i maven..til halsbranden bruger jeg tyggetabletter fra apoteket (Alminox) de skulle efter sigende være fuldstændig uskadelige. Ellers har mælk også hjulpet på mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128