lege tæppe hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

mamiolvi

Min lille simone er 3 uger på Torsdag ... syntes hun begynder at være være opmærksom når hun er vågen ... spørgsmålet er jeres babyer begyndt at ligge på lege tæppe eller hvornår begynder de at få noget ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

SaNiNa

Naia er 3 uger i morgen og vi har ikke fundet det frem endnu. men har også tænkt det. Mener Nicklas bar omkring 1½ månede før vi købte et da de jo har bedst af mors og fars opmærksomhed og tage fat i vores fingere eller små en lille bamse.

Lige nu leder jeg efter et tykt underlag vi kan have under tæppet da vores gulv er noget kolder her end i den gamle lejlighed.

Anmeld

17. oktober 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Naia er 3 uger i morgen og vi har ikke fundet det frem endnu. men har også tænkt det. Mener Nicklas bar omkring 1½ månede før vi købte et da de jo har bedst af mors og fars opmærksomhed og tage fat i vores fingere eller små en lille bamse.

Lige nu leder jeg efter et tykt underlag vi kan have under tæppet da vores gulv er noget kolder her end i den gamle lejlighed.

baby sam har de der gulv puslespil på tilbud til 100 kr, jeg har købt sådan et sæt vi vil bruge til at ligge på gulvet under hende for at isolere lidt..

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

baby sam har de der gulv puslespil på tilbud til 100 kr, jeg har købt sådan et sæt vi vil bruge til at ligge på gulvet under hende for at isolere lidt..

Sådan et har vi de er bare utrolig dumme syntes jeg syntes nemlig også de bliver kolde

Anmeld

17. oktober 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Sådan et har vi de er bare utrolig dumme syntes jeg syntes nemlig også de bliver kolde

øv troede lige jeg havde gjort et super køb.. ;(

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

øv troede lige jeg havde gjort et super køb.. ;(

Det kan jo godt være fodi der altid er fodkoldt det også bliver kold

Anmeld

17. oktober 2011

ønskeprinsesse2011

betinna er 7uger og hun ligger af og til på aktivitetstæppe men ik noget hun rigtig gider i nu

Anmeld

17. oktober 2011

Kofoed.

Vores ligger stadig gemt væk, synes slet ikke hun er vågen nok endnu og så længe hun ikke kan se så langt eller se farver, så kan jeg ikke se nogen grund til, at hun skal bruge den endnu (fylder 4 uger i morgen).

Anmeld

17. oktober 2011

MarieLouise

Herhjemme er vi i fuld gang med legetæppet.. Det begyndte vi på da hun var omkring 4 uger.. Hun er 8 uger idag.. Vi har bare en rangle med forskellige farver og sådan en folde-ud-ting med billeder på af dyr. Hun elsker at ligge på maven på legetæppet, og holder hovedet lige så fint oppe

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

Lina er 4 uger imorgen, og slet ikke klar til legetæppe endnu... Det venter vi liiiige lidt med endnu... 

Det er så forskelligt hvornår de er klar til det osv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.