Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For at du har ÆL skal de være lige positive... så ud fra de test har du ikke ÆL endnu..
Nej, jeg vil ikke umiddelbart sige, at den er positiv. Teststregen skal være ligeså tydelig som kontrolstregen.
Anonym skriver: Ja, havde faktisk ÆL den 14, efter graviditetsberegneren. Men er de her ikke så småt positive? Der er taget 2, en i morges og en for 15 min siden.
Ja, havde faktisk ÆL den 14, efter graviditetsberegneren. Men er de her ikke så småt positive? Der er taget 2, en i morges og en for 15 min siden.
er det en graviditetstest så er den positiv, men hvis det er en ÆL-test er den negativ
1012lmp skriver: For at du har ÆL skal de være lige positive... så ud fra de test har du ikke ÆL endnu..
baby84 skriver: er det en graviditetstest så er den positiv, men hvis det er en ÆL-test er den negativ
Mortiltodrenge skriver: Nej, jeg vil ikke umiddelbart sige, at den er positiv. Teststregen skal være ligeså tydelig som kontrolstregen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128