Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

dukke skriver:

jeg var sku også blevet gal det er sku da en lorte læge du ha dig

da jeg vendet min søn kom jeg til lægen da jeg var 6+6 og det var slet ikke noget problem

sidst der var jeg til læge i uge 8 + noget ..
Ja det er sku en lorte læge ikk nok med det skal jeg fandme os selv udfylde dele af min VJ på nettet en uge før ejg skal til lægen .. HMM

Jeg er sku ret irriteret ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

1012lmp

Men hvis du ikke ved hvor langt henne du er så får du vel en terminsscanning... så kan jeg ikke helt se dilemaet... desuden er der jo intet at se endnu

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Men hvis du ikke ved hvor langt henne du er så får du vel en terminsscanning... så kan jeg ikke helt se dilemaet... desuden er der jo intet at se endnu

Nop det gør jeg så ikk , det mente min læge ikk der var nogen grund til da det kune drejede sig om et par dage ..

Jeg vil ventet il jeg er 7+ noget med en scanning . men ville bare bestille en tid nu ..

Anmeld

17. oktober 2011

1012lmp

Nop det gør jeg så ikk , det mente min læge ikk der var nogen grund til da det kune drejede sig om et par dage ..

Jeg vil ventet il jeg er 7+ noget med en scanning . men ville bare bestille en tid nu ..

Men det er jo også rigtigt hvad din læge siger Det betyder jo ikke synderlig meget du får jo endeligt besked når du skal til NF scanning

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Men det er jo også rigtigt hvad din læge siger Det betyder jo ikke synderlig meget du får jo endeligt besked når du skal til NF scanning

Ja det ved jeg . Det er bare vildt træls når jeg vidste 100 procent sidst hvad og termin var og den blev ikke rykket en dag overhovedet .

Men det her er nu os mere bare for at se baby har det godt i maven , man er nervøs lige meget om det er 1 2 eller 3 gang .
Jeg ser bare frem til at nå de 12 uger

Anmeld

17. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Ja det ved jeg . Det er bare vildt træls når jeg vidste 100 procent sidst hvad og termin var og den blev ikke rykket en dag overhovedet .

Men det her er nu os mere bare for at se baby har det godt i maven , man er nervøs lige meget om det er 1 2 eller 3 gang .
Jeg ser bare frem til at nå de 12 uger

Selvfølgelig er man nervøs... Det er klart..

Men stadig der er jo ikke noget at se på scanningen før alligevel Jeg var til scanning i 9 uge med min den ældste og der var næsten intet at se... før 6 uge er der jo ikke engang hjerteblink så det er ikke til at se om baby trives eller ej

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Selvfølgelig er man nervøs... Det er klart..

Men stadig der er jo ikke noget at se på scanningen før alligevel Jeg var til scanning i 9 uge med min den ældste og der var næsten intet at se... før 6 uge er der jo ikke engang hjerteblink så det er ikke til at se om baby trives eller ej

Jeg var til scanning sidst i uge 7 + og der Så jeg hjerte blink og det var vildt rart og det vil jeg gerne igen .
Omkring sammen tid men ville bare gøre om nogen kendte nogen steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.