Tøj fra Ellos til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det god kvalitet og passer størrelserne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.841 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Muhmi

Står jo og skal til at købe en god flyverdragt og andet tøj nu... Silas var til 5 mdrs. undersøgelse 70 cm. lang og han bruger 68-74 i tøj nu her... Skal jeg så ikke købe flyverdragt i str. 80 så jeg er sikker på han kan bruge den vinteren over?? Ja det havde jo ikke lige så meget med det her at gøre, men passer Ellos str. så til det de skriver? Og er det et godt sted at købe babytøj og flyverdragt/vintertøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Chris86

Tror det er lige så godt som alt andet

kig deres måltabel og sammenlign. med din drengs ben )

Anmeld

17. oktober 2011

Muhmi

Chris86 skriver:

Tror det er lige så godt som alt andet

kig deres måltabel og sammenlign. med din drengs ben )

Ja... Men kan en flyverdragt i str. 80 gå til det meste af vinteren?

Anmeld

17. oktober 2011

Chris86

Muhmi skriver:

Ja... Men kan en flyverdragt i str. 80 gå til det meste af vinteren?

Har virkelig ingen anelse desværre

Lige nu bruger min pige str 74 i meget af hendes tøj (dog er noget lidt for stort). Har købt en flyverdragt i str. 74 også, som er ALT for stor til hende nu, hun ligner en flødebolle i den
Håber den passer hele vinteren. Men ku nu godt forestille mig den ikke holder, hvis vi får en laaang vinter

Anmeld

17. oktober 2011

Muhmi

Chris86 skriver:

Har virkelig ingen anelse desværre

Lige nu bruger min pige str 74 i meget af hendes tøj (dog er noget lidt for stort). Har købt en flyverdragt i str. 74 også, som er ALT for stor til hende nu, hun ligner en flødebolle i den
Håber den passer hele vinteren. Men ku nu godt forestille mig den ikke holder, hvis vi får en laaang vinter

Nej det tænker jeg nemlig også... Og altså, til at starte med er det vel ok at den er for stor? Det er bare super ærgeligt at skulle bruge 5-700 kr. på en flyverdragt der kun holder i to-tre mdr... 

Anmeld

17. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muhmi skriver:

Står jo og skal til at købe en god flyverdragt og andet tøj nu... Silas var til 5 mdrs. undersøgelse 70 cm. lang og han bruger 68-74 i tøj nu her... Skal jeg så ikke købe flyverdragt i str. 80 så jeg er sikker på han kan bruge den vinteren over?? Ja det havde jo ikke lige så meget med det her at gøre, men passer Ellos str. så til det de skriver? Og er det et godt sted at købe babytøj og flyverdragt/vintertøj?

Jeg har netop fået en masse tøj derfra, som jeg fik min mor til at bestille hjem til vores lille som er på vej. Synes kvaliteten er lige så fin som andet, og priserne er rigtig fine. Dog har jeg kun købt alm. tøj, og ikke overtøj. 

Anmeld

17. oktober 2011

Chris86

Muhmi skriver:

Nej det tænker jeg nemlig også... Og altså, til at starte med er det vel ok at den er for stor? Det er bare super ærgeligt at skulle bruge 5-700 kr. på en flyverdragt der kun holder i to-tre mdr... 

Ja her er jeg i hvert fald ligeglad med om den er for stor i starten

Jeg har købt en i HM til 250kr kun, så ka altid købe en ny hvis det endelig sku ske den blev for bette!

Ellos forhandler iøvrigt tøj fra Esprit, og jeg bruger selv en del bluser derfra og de er super iorden

Anmeld

17. oktober 2011

Lillefe

Hej søde Jeg tror du skal vælge en str. 74 og så tror jeg du skal satse på at du nok kommer til at købe en i 80 senere på året, til at starte med skal man som regel bruge to str.   Nilan er str. 80-86. Og han passer en str. 80 lige nu har dog en i str. 86 også.. de fleste af mine er dog "bare" nogle brugte nogen.. som jeg har fået billigt..

Anmeld

17. oktober 2011

Lillefe

Og for resten Ellos er udmærket jeg handler dog ikke så meget til børnene der, kun mest til mig selv. Men det er fordi Nilan har MASSER tøj og Nadia køber jeg noget bestemt tøj som jeg syntes klæder hende rigtigt godt.

Anmeld

17. oktober 2011

Palaja

Jeg ville købe en str. 74. Min pige på 14 mdr, 76 cm og 9,5 kg er lige midt imellem - en 74 er for lille og en 80 er for stor - SUK 

Når han kun er 5 mdr behøver du ikke ofre så meget på en flyverdragt, han er jo ikke ude og lege i den - så den skal jo ikke kunne holde til så meget som de større børns skal?

Jeg havde ikke nogen flyverdragt til Marie sidste år - men der var hun jo selvfølgellig også yngre end din er nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.