Kolde fusser når hun sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

sismofutten

Hej alle sammen,

Min datter har iskolde fødder når hun sover i sin barnevogn om dagen og jeg tænkte derfor at jeg ville købe nogle uldfutter - men kan I ikke anbefale et sted at købe disse?
Eller evt. noget andet, som virker hos Jer..

Tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

chriwi

De har uldsutter i stort set alle børnetøjsbutikker. Jeg mener vi købte vores i NameIT.

Christina

www.mmwfoto.dk

Anmeld

17. oktober 2011

K&S

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Min datter har iskolde fødder når hun sover i sin barnevogn om dagen og jeg tænkte derfor at jeg ville købe nogle uldfutter - men kan I ikke anbefale et sted at købe disse?

Tak..

Jeg er begyndt at give Anton sine overtræksfutter på, når han sover i barnevognen  Der er fleecefor inden i

Anmeld

17. oktober 2011

sismofutten

chriwi skriver:

De har uldsutter i stort set alle børnetøjsbutikker. Jeg mener vi købte vores i NameIT.

Christina

www.mmwfoto.dk

Jeg synes ellers jeg har kigget efter dem på nettet, men har ikke kunne finde dem hos Name it - men det kan selvfølgelig godt være at de bare har dem i deres butik..

Tak for svar

Anmeld

17. oktober 2011

sismofutten

K&S skriver:

Jeg er begyndt at give Anton sine overtræksfutter på, når han sover i barnevognen  Der er fleecefor inden i

Altså, bare sådan nogen man har til en flyverdragt, eller hvordan?

Anmeld

17. oktober 2011

chriwi

De ligner et par små støvler - bare i "filt" og lækkert blødt fòr - og velcro luk.

Sålen er vidst nok ruskind

Christina

www.mmwfoto.dk

Anmeld

17. oktober 2011

malo

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Tak..

Hejsa, 

Vi har haft samme problem og jeg kan varmt ;-) anbefale dem i uld fra Joha, de kan spændes om anklen, så de ikke falder af.

http://www.smartkidz.dk/shop/joha-uld-futter-39573p.html

Hvis du er interesseret i str. 80, har jeg et par brugte du må købe... (men de er ret fnuldrede, så jeg ved ikke om du er interesseret) ellers koster de jo ikke en formue fra nye.

Anmeld

17. oktober 2011

K&S

sismofutten skriver:

Altså, bare sådan nogen man har til en flyverdragt, eller hvordan?

Jeps  ligesom dem her, vi har dem bare fra Mikk Line

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. oktober 2011

sismofutten

chriwi skriver:

De ligner et par små støvler - bare i "filt" og lækkert blødt fòr - og velcro luk.

Sålen er vidst nok ruskind

Christina

www.mmwfoto.dk

Uhh, de lyder også skønne - tak for svar

Anmeld

17. oktober 2011

sismofutten

malo skriver:

Hejsa, 

Vi har haft samme problem og jeg kan varmt ;-) anbefale dem i uld fra Joha, de kan spændes om anklen, så de ikke falder af.

http://www.smartkidz.dk/shop/joha-uld-futter-39573p.html

Hvis du er interesseret i str. 80, har jeg et par brugte du må købe... (men de er ret fnuldrede, så jeg ved ikke om du er interesseret) ellers koster de jo ikke en formue fra nye.

Jeg har lige været inde og bestille dem + vanter
Mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.