Naia og jeg var en tur med i bilka i går da mine forældre, søster og hende kæreste og svigerforældre kom til æggekage og jeg hvade sådan brug for at komme lidt ud.
Det gik rigtig godt i Bilka hun sov lige så fint i barnvognen men da kl blev 16 og jeg skulle lægge hende til. Hun var dybt uløkkelig besluttede mig så for efter en time at lægge hende til at sove og så prøve når hun hvade sovet lidt. men nej nej lige så snart jeg lagede hende ned til brystet så begynde hun igen. Frøst kl 19.30 tog hun endelig fat efter at have været ked af det og utrolig sulten og spist kun 5 min men kunne så få lov at amme igen 20 min efter og så ammede jeg stort set hele tiden on off lige til kl 21 hvor hun så sov og hun vågnede først lidt i 3 i nat og var sulten.
I må ikke tror jeg var en frustrerede mor som også var ked af det, mine bryster løb helt vild måtte skifte amme indlæg hver 10 min idag er hun en rigtig morpige hun vil kun ligge ved mit bryst så nu må slynglen frem så jeg også kan lave lidt mens hun putter hos mig.
Samtidig er hun blevet så forkølet den lille stakkel og det spiller helt sikkert også ind, men lige i går er jeg nu sikker på hun hvade fået lidt for meget på opleveren. så er rigtig spændt på hvordan hun reagere når vi skal til mine forældre på Torsdag og klippes + en fødselsdag. men hun må jo bare bliver pakket godt i sin lift og være der, det meste af tiden så hun ikke få andet end lydene som er nye også.
Anmeld