Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

lotte-pigen

Jeg var til en tryghedsscanning i lørdags. Der var jeg omkring 5+6 eller 6+0, men hun kunne ikke se noget andet den blommesæk fostret skal sidde ved og at livmoderen var vokset lidt. Men hun sagde at det var helt normalt. Men nu kan jeg se at der er flere af jer der har set hjerteblik allerede nu. Skal jeg være nervøs nu? Jeg har planer om en scanning mere når jeg er omkring uge 8. Vi betaler selv, så derfor kan vi selv vælge. Ville i også få lavet en scanning mere eller vil i vente til NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

M&N

lotte-pigen skriver:

Jeg var til en tryghedsscanning i lørdags. Der var jeg omkring 5+6 eller 6+0, men hun kunne ikke se noget andet den blommesæk fostret skal sidde ved og at livmoderen var vokset lidt. Men hun sagde at det var helt normalt. Men nu kan jeg se at der er flere af jer der har set hjerteblik allerede nu. Skal jeg være nervøs nu? Jeg har planer om en scanning mere når jeg er omkring uge 8. Vi betaler selv, så derfor kan vi selv vælge. Ville i også få lavet en scanning mere eller vil i vente til NF?

Uh, kan desværre ikke svarer dig på dit spørgsmål - men håber selv jeg kan se hjerteblink idag - er 6+1 idag og har en tid til en tidlig scanning idag 

Men hvis jeg var dig ville jeg tage en ekstra scanning i uge 8, som du siger, bare for at være sikker 

Anmeld

17. oktober 2011

MissTas

jeg så det lille foster og hjerteblink første gang da jeg var 5+2.

Ville nok også ta en ekstra scanning der i uge 8. for ens egen tryghedsskyld

Anmeld

17. oktober 2011

baby012

jeg så hjerteblink i 5+3 

jeg ville som de andre skriver tage endnu en skanning for at være sikker, det ikke sjovt hvis du skal gå helt til NF og så få a vide at der ikke er liv (hvis dette er tilfældet) 

var selv til 3 skanninger inden NF pga nogen blødninger, de kan altså hjælpe en rigtig meget   

Anmeld

17. oktober 2011

lotte-pigen

Tak for jeres svar. Jeg har nu bestilt en ny scanning i næste uge. Jeg er i 7+4, uge 8 når jeg skal derop igen. Så jeg håber at der er sket en udvikling fra uge 6. Kryds finger for mig.

Jeg har ikke blødt eller noget, har bare en underlig fornemmelse, og den er ikke rar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.