det er vist gået min næse forbi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

bøgelund

hvorfor opdager jeg først den her gruppe nu? 

det lyder til at være så hyggeligt.. og når jeg kigger på medlemslisten står jeg der..  

men håber ikke det er for sent at komme ind her.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Persille83

Velkommen til :-)

Anmeld

16. oktober 2011

AnneBJ

bøgelund skriver:

hvorfor opdager jeg først den her gruppe nu? 

det lyder til at være så hyggeligt.. og når jeg kigger på medlemslisten står jeg der..  

men håber ikke det er for sent at komme ind her.. 

Det er overhovedet ikke for sent, og du skal være så hjerteligt velkommen! Vi har det superhyggeligt herinde, ses af og til i Århus for dem der har lyst og mulighed, og ellers udveksler vi erfaringer, sjove episoder, kriser osv. der følger med, når man guldklumper på alder med vores!

Velkommen!

Anmeld

16. oktober 2011

AnneBJ

Persille83 skriver:

Velkommen til :-)

Og selv velkommen! Jeg har ikke set dig herinde før?

Anmeld

16. oktober 2011

Persille83

AnneBJ skriver:

Og selv velkommen! Jeg har ikke set dig herinde før?

Jeg har også holdt mig til december gruppen, da Jeg havde termin d. 26 december, men min datter valgte først at komme ud d. 5 januar. Kigger stadig med under december gruppen af vane, men har fået mig "overflyttet" til denne gruppe, da jeg jo faktisk høre mest under her. Så ja, her er jeg altså også :-)

Anmeld

17. oktober 2011

AnneBJ

Persille83 skriver:

Jeg har også holdt mig til december gruppen, da Jeg havde termin d. 26 december, men min datter valgte først at komme ud d. 5 januar. Kigger stadig med under december gruppen af vane, men har fået mig "overflyttet" til denne gruppe, da jeg jo faktisk høre mest under her. Så ja, her er jeg altså også :-)

Du skal være så velkommen!

Anmeld

17. oktober 2011

PeruBaby

Velkommen! Så har vi nu 3 dejlige bebser fra d. 5 jan; din lille bebs, min Sofia og en lille lækker Laurits

Anmeld

17. oktober 2011

Kit

Jamen velkommen til jer beggel

Medlemslisten sættes udfra, at man har oprettet barn/termin under sin profil og så kommer man automatisk på

Til Persille83: Tænk, at din datter ikke bare vælger en anden måned end terminsmåneden, men et helt andet årstal.

Men velkommen til - her er rart at være. Håber vi holder ved, når vi så småt kommer ud fra vores barselsbobler, selvom det nok sætter aktivitetsniveauet lidt ned.

Anmeld

17. oktober 2011

Lilje82

Velkommen til begge 2

Anmeld

17. oktober 2011

Sofia

Velkommen til begge 2 - fortæl gerne lidt om jer selv, jeg tror vi har en tråd et sted herinde, laaaagt tilbage, hvor vi alle præsenterer os selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.