Give sygehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Nogen der kender noget til Give sygehus? Her mener jeg ang. ortopæd, dvs. knæ og sådan ?

Render rundt med et dårligt knæ som jeg skal have undersøgt og havde fået lavet en henvisning til Næstved sygehus, men de har så sendt den videre til Garantiklinikken i Fakse (uden at sige noget til mig?) og ringer så derned for at hører hvornår de ville mene jeg kunne få e tid dernede ? SLUTNIGEN AF NOVEMBER?!

Snakkede så med min moster om det som siger at jeg skal bede om at komme på Give sygehus (bor i korsør, men moster kører) for der er ikk lang ventetid, og de ved sku hva de laver ?! Men kender intet til det sygehus, og har aldrig hørt om det før hun nævnte det .. Så ville høre om der var nogen der havde nogen oplevelser derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Simon's moar <3

Jeg var der for omkring 10 år siden, og ham der scannede mit knæ, var en sur gammel mand ! Han var absolut ikke børnevenlig (var 10-11 år dengang). Han snakkede om en masse jeg ikke fattede, og kom frem til, at der IKKE er noget galt med mit knæ, pudsigt nok, så døjer jeg stadig med smerter i mit knæ!! Og nu har jeg jo været på sygehuset med det én gang, så lægerne vil ikke rigtig gøre mere. 
Håber og tror nu, at ham lægen jeg havde, er pensioneret nu og der er kommet nye og dygtigere læger til siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.