Søger Krutter tøj til dreng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
768 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Mor Christa

heej piger.
Hvis I har noget kruttertøj, som I ikke bruger til jeres små dreng længere, er jeg muligvis interesseret!
Min dreng bruger lige nu str 80, så leder primært efter noget i 86, men andre størrelser (fra 80 og opefter) har muligvis også interesse
Her helt forelsket i deres tøj

Så sig endelig til hvis I har ngoet I gerne vil af med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Dot D

MissChrista skriver:

heej piger.
Hvis I har noget kruttertøj, som I ikke bruger til jeres små dreng længere, er jeg muligvis interesseret!
Min dreng bruger lige nu str 80, så leder primært efter noget i 86, men andre størrelser (fra 80 og opefter) har muligvis også interesse
Her helt forelsket i deres tøj

Så sig endelig til hvis I har ngoet I gerne vil af med

Hejsa. 

Jeg elsker også Krutter, Sophus har flere af deres  bukser med diverse maskiner og biler på. Han bruger dem endnu, men nogle af dem begynder at blive for små, så jeg skal tænke på dig, når det er

Anmeld

16. oktober 2011

Mor Christa

Dot D skriver:

Hejsa. 

Jeg elsker også Krutter, Sophus har flere af deres  bukser med diverse maskiner og biler på. Han bruger dem endnu, men nogle af dem begynder at blive for små, så jeg skal tænke på dig, når det er

Ih, det lyder skønt! det må du MEGET gerne

Anmeld

16. oktober 2011

Dot D

MissChrista skriver:

Ih, det lyder skønt! det må du MEGET gerne

Har lige gemt tråden

Han har dem i grøn fløjl med en traktor på numsen, grøn bomuld(sommer) med en gravhund på numsen, sorte fløjl med en brandbil. Han har også et par med en gravko på benet i sandfarvet fløjl, der er desværre bare kommet nogle pletter på, tror det er fra mælkebøtte. Men derfor bliver de brugt meget alligevel De bliver alle brugt MEGET i børnehaven, og du kan ikke se det på dem, det er kram

Anmeld

17. oktober 2011

Mor Christa

Dot D skriver:

Har lige gemt tråden

Han har dem i grøn fløjl med en traktor på numsen, grøn bomuld(sommer) med en gravhund på numsen, sorte fløjl med en brandbil. Han har også et par med en gravko på benet i sandfarvet fløjl, der er desværre bare kommet nogle pletter på, tror det er fra mælkebøtte. Men derfor bliver de brugt meget alligevel De bliver alle brugt MEGET i børnehaven, og du kan ikke se det på dem, det er kram

Ihh, du må love at sige til når I ikke kan bruge dem længere De er SÅ søde dem med traktoren på!!!
Hvad str er det?
Hvis du vil af med dem alle, kan jeg muligvis være interesseret

Anmeld

17. oktober 2011

heje

Hej hej

Jeg har et par turkise fløjlsbukser med en grå gravko og et par sandfarvet fløjlsbukser med grøn traktor i str 86. Jeg elsker de bukser!!! Min søn er to et halvt og kan stadig passe dem (ja, hans ben er ikke de længste ). Jeg vil tro, at han omkring jul er vokset helt ud af dem, så hvis du er interesseret kan vi jo snakke sammen til den tid?

Anmeld

18. oktober 2011

Mor Christa

heje skriver:

Hej hej

Jeg har et par turkise fløjlsbukser med en grå gravko og et par sandfarvet fløjlsbukser med grøn traktor i str 86. Jeg elsker de bukser!!! Min søn er to et halvt og kan stadig passe dem (ja, hans ben er ikke de længste ). Jeg vil tro, at han omkring jul er vokset helt ud af dem, så hvis du er interesseret kan vi jo snakke sammen til den tid?

Ja, lad os snakke sammen når han vokser ud af dem! Du må meget gerne sige til når det er! De er simpelthen SÅ lækre de bukser altså!!! ihh

Anmeld

21. oktober 2011

Dot D

MissChrista skriver:

Ihh, du må love at sige til når I ikke kan bruge dem længere De er SÅ søde dem med traktoren på!!!
Hvad str er det?
Hvis du vil af med dem alle, kan jeg muligvis være interesseret

Så er jeg hjemvendt fra ferie.. Jeg kan ikke lige huske str, men det skal jeg få tjekket til dig

Anmeld

21. oktober 2011

Mor Christa

Dot D skriver:

Så er jeg hjemvendt fra ferie.. Jeg kan ikke lige huske str, men det skal jeg få tjekket til dig

Velkommen hjem
ja, du må meget gerne tjekke str til mig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.