Jeg er ved at blive sindssyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

3baby

Lillesøster inde i maven har vendt sig med hovedet nedad og det er jo godt :-) Men det har så resulteret i at hun ligger med hovedet på min blære og jeg går rundt med en konstant følelse af at skulle tisse! Hver gang jeg rejser mig op er jeg lige ved at tisse i bukserne og når jeg så løber ud på toilettet kan jeg tisse 10 dråber!

Jeg er minimum på toilet en gang i timen uden at kunne tisse ret meget men fordi jeg alligevel er lige ved at tisse i bukserne. Det er ret belastende, for jeg bliver hele tiden nødt til at tænke over hvor der er toiletter når jeg bevæger mig udenfor for lige pludselig skal jeg tisse og så skal det bare være nu!!!

Sådan har det været i 1½ uge nu og det er så belastende! Er der andre der oplever det samme??

Er der evt. nogen der ved om jeg skal regne med at det bliver ved med at være sådan de sidste 9 uger?? Eller er der en chance for at hun lægger sig lidt anderledes så hun ikke trykker så meget på blæren?

Håber virkelig hun kan stoppe med at ligge lige på blæren ellers bliver det da frygtelige 9 uger de sidste!!!

Men bortset fra det har jeg det dejligt, trods en smule ømhed i bækkenet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Henriette Aaby

Grøndal83 skriver:

Lillesøster inde i maven har vendt sig med hovedet nedad og det er jo godt :-) Men det har så resulteret i at hun ligger med hovedet på min blære og jeg går rundt med en konstant følelse af at skulle tisse! Hver gang jeg rejser mig op er jeg lige ved at tisse i bukserne og når jeg så løber ud på toilettet kan jeg tisse 10 dråber!

Jeg er minimum på toilet en gang i timen uden at kunne tisse ret meget men fordi jeg alligevel er lige ved at tisse i bukserne. Det er ret belastende, for jeg bliver hele tiden nødt til at tænke over hvor der er toiletter når jeg bevæger mig udenfor for lige pludselig skal jeg tisse og så skal det bare være nu!!!

Sådan har det været i 1½ uge nu og det er så belastende! Er der andre der oplever det samme??

Er der evt. nogen der ved om jeg skal regne med at det bliver ved med at være sådan de sidste 9 uger?? Eller er der en chance for at hun lægger sig lidt anderledes så hun ikke trykker så meget på blæren?

Håber virkelig hun kan stoppe med at ligge lige på blæren ellers bliver det da frygtelige 9 uger de sidste!!!

Men bortset fra det har jeg det dejligt, trods en smule ømhed i bækkenet 

Jeg render almindeligvis meget alligevel Og jeg ved ikke om du kan regne med det er sådan de næste mange uger Men det er dejligt at du har det godt og  bebsen trives 

Mange hilsner

Henriette 31+2

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

hej

jeg er 32 plus 3 dage henne..

og jeg rander også hele tiden har jeg gjort i et stykke tid.. men bettemand er ikke lagt sig ned inu.

men synes det er godt træls. især når man er ude ved nogen eller har gæster

Anmeld

19. oktober 2011

Moms

Min babydreng vender også med hovedet nedad. Jeg mærkede det tydeligt den dag han vendte rundt, for jeg fik også et vildt tryk dernede. Men det blev ikke ved og for mig var det langt værre, da han havde benene nedad og sparkede på blæren. Nu er der mere fred og ro til den.

Gad vide om du har været til uge 32 lægebesøg. Det var jeg i går - selvom jeg altså er i uge 33. Der blev der mærket efter om han havde sat sig fast i bækkenet, hvilket han ikke har. Men det har din måske og trykker derfor mere på blæren ?

Jeg kan ikke holde mig når jeg nyser eller hoster flere gange især overhovedet ikke hvis jeg tilfældigvis sidder på hug. Så jeg går med trusseindlæg og nogle dage må jeg skifte dem hyppigt. Det er typisk hvis jeg ikke har haft adgang til et toilet og blære bliver for fyldt.

Jeg kan også føle at jeg skal tisse og så kommer der bare sådan noget smådrypperi. Irriterende.

Men hvis du ikke gør det allerede, skulle du måske vælge trusseindlæg eller Tena, for det lyder lidt somom du går og stresser lidt over det med at kunne komme på toilettet. Det er jo meningen du skal have det godt og slappe af :-)

Og lave bækkenbundsøvelser. Jeg har fået en rigtig god folder hos lægen om hvordan man laver dem.

Held og lykke

Moms

Anmeld

20. oktober 2011

3baby

Nu har lillesøster vendt sig igen så hun ikke længere ligger med hovedet nedad! Det var rigtig dejligt for min blære :-) men hun skulle jo helst snart vende hovedet nedad og så blive der, krydser fingre for at hun vender sig rigtigt så jordemoderen ikke skal forsøge at vende hende, har hørt det er ubehageligt!

Var til 32 ugers undersøgelse hos lægen i dag og alt så fint ud, bortset fra at jeg IGEN har fået blærebetændelse!!!!!!

Jeg har været indlagt 2 gange i graviditeten med nyrebækkenbetændelse fordi blærebetændelsen udvikler sig da jeg ikke får nogen symptomer før jeg ligger med 40 i feber og så er det for sent. Derfor er min urin blevet tjekket jævnligt og sidst for 14 dage siden og der var der ingen bakterier. I dag var der så rigtig mange bakterier :-( jeg kom på pencillin med det samme og håber nu bare at det er hurtigt nok og at jeg ikke får feber i løbet af weekenden ligesom de 2 andre gange!!!! Jeg har altså ikke tid til at skulle indlægges igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.