Min babydreng vender også med hovedet nedad. Jeg mærkede det tydeligt den dag han vendte rundt, for jeg fik også et vildt tryk dernede. Men det blev ikke ved og for mig var det langt værre, da han havde benene nedad og sparkede på blæren. Nu er der mere fred og ro til den.
Gad vide om du har været til uge 32 lægebesøg. Det var jeg i går - selvom jeg altså er i uge 33. Der blev der mærket efter om han havde sat sig fast i bækkenet, hvilket han ikke har. Men det har din måske og trykker derfor mere på blæren ?
Jeg kan ikke holde mig når jeg nyser eller hoster flere gange især overhovedet ikke hvis jeg tilfældigvis sidder på hug. Så jeg går med trusseindlæg og nogle dage må jeg skifte dem hyppigt. Det er typisk hvis jeg ikke har haft adgang til et toilet og blære bliver for fyldt.
Jeg kan også føle at jeg skal tisse og så kommer der bare sådan noget smådrypperi. Irriterende.
Men hvis du ikke gør det allerede, skulle du måske vælge trusseindlæg eller Tena, for det lyder lidt somom du går og stresser lidt over det med at kunne komme på toilettet. Det er jo meningen du skal have det godt og slappe af :-)
Og lave bækkenbundsøvelser. Jeg har fået en rigtig god folder hos lægen om hvordan man laver dem.
Held og lykke
Moms
Anmeld