Opdatering arbejdsplads og stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja så var jeg til møde på mit arbejde med en jobkonsulent fra kommunen..

Mit arbejde er ikke villig til at ændre noget og jobkonsulenten kan jo ikke rigtig sige så meget...

Og fik en klar fornemmelse af at min leder gerne vil have mig fyret.. hun anbefalede at jeg ventede mig at starte til jeg var HELT rask.. om det så først var i uge 2... Hmmm.. ja i uge 2 der falder jeg for de 120 dages sygdom og så har hun frit slag...

Egentlig havde jeg i tankerne at starte i uge 44 men det er jeg da ikke sikker på jeg gør nu når hun ikke er interesseret i at lave om således jeg ikke skal gøre det jeg ikke vil og ikke lægger inde under min ansættelse...

men hvad gør jeg nu.. har overhovedet ikke lyst til at komme tilbage og har fået sådan en blanket af min a-kasse for at undgå karantæne og der står at det ikke gælder at der er uoverensstemmelser på arbejdspladsen.. men går mit problem ikke ind under det?? Eller er det noget andet??

Åhh.. det er så frustrerende.. enden af det bliver nok at jeg bare er sygemeldt indtil de fyrer mig... syntes sgu min leder er en nar og jeg var så ked af det da samtalen var færdig...

Nogen der kan hjælpe mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

anna-jonas

Har du ikke en fagforening i "ryggen"?? Jeg hentede meget, meget stor hjælp hos min fagforening, da jeg for 3-4 år siden, var sygemeldt i lang tid. Jeg havde fælles tillidsmanden (kvinden), med til alle samtaler................og det reddede vist min "røv". Er i dag vendt tilbage...........dog til en anden afdeling i mit firma..............og jeg trives, og har det godt. 

Sender dig energi og opmuntring.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.