Blødning efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fødte for lidt over en uge siden.. og blødning tog af i starten, men her i går i dag har der været sådanne store underlige klumper, der er kommet med ud med blodet. Altså rimelig store klumper. Det er ikke blodklumper, det er nærmest som om det er et eller andet indhold agtig.. Er det normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

op op op

Anmeld

16. oktober 2011

Valle81

Helt normalt, der kan komme sådan nogle kæmpe nærmest snotklatter ud, det er størknet blod. Det er også normalt at blødning aftager og tager til med mellemrum

Hvis du fx har været aktiv sætter det gang i det.

Christina,

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Helt normalt, der kan komme sådan nogle kæmpe nærmest snotklatter ud, det er størknet blod. Det er også normalt at blødning aftager og tager til med mellemrum

Hvis du fx har været aktiv sætter det gang i det.

Christina,

Det ligner bare ikke helt størknet blod - Mere sådan fx en lang slimet masse-agtig. Altså lidt svært at forklare Og jeg har ellers ikk været aktiv, tvært imod

Anmeld

16. oktober 2011

Valle81

Det er stadig helt normalt, det kommer også i lange trevler og i klumper og er sådan noget blævret noget og der er intet unormalt i det.

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det er stadig helt normalt, det kommer også i lange trevler og i klumper og er sådan noget blævret noget og der er intet unormalt i det.

Tak så er jeg lidt mere tryg!

Anmeld

16. oktober 2011

Tona

Valle81 skriver:

Jeg er helt enig her. Efter jeg fødte Amanda formåede jeg seriøst da hun var nogle uger gamle at levere en klump på størrelse med en lille fersken  

TS: bare rolig det er helt normalt, men hvis det mod forventning bliver ved eller du bliver utryg så ring til lægen, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Men jeg tror bestemt ikke du får brug for det, det lyder helt ok

Anmeld

16. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

Tak så er jeg lidt mere tryg!

Det var så lidt, det er bare størknet blod, som jo ikke bliver stivt da det ligger inde i livmoderen.

Hvis du ammer kan du opleve der kommer ekstra meget mens og lige efter du ammer.

Anmeld

16. oktober 2011

Valle81

Amandas-mor skriver:

Jeg er helt enig her. Efter jeg fødte Amanda formåede jeg seriøst da hun var nogle uger gamle at levere en klump på størrelse med en lille fersken  

TS: bare rolig det er helt normalt, men hvis det mod forventning bliver ved eller du bliver utryg så ring til lægen, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Men jeg tror bestemt ikke du får brug for det, det lyder helt ok

Ja det er sååååååååå klamt, jeg kunne stå op og så mærke at nu kom det og så blob, ej seriøst, det er så klamt

Anmeld

16. oktober 2011

Tona

Valle81 skriver:

Ja det er sååååååååå klamt, jeg kunne stå op og så mærke at nu kom det og så blob, ej seriøst, det er så klamt

Det var bare endnu en af de der ting hvor man tænker: "hvorfor fuck var der ingen der advarede mig om det her på forhånd?!"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.