Andre der har det på samme måde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Mutti2

Hejsa folkens.

Kender i det at man er begyndt at være desperat, og ikke rigtigt føler at tiden går lige så langsomt som man gerne vil det.

Jeg nyder mit singel liv med min dejlige datter. Jeg nyder det at være alene med hende, og at det kun er hende og mig der skal tages hensyn til.
Jeg føler sommetider det er en smule forkert af mig at føle sådan. Men jeg kan bare mærke hvordan hendes og mit liv bare spinder derudaf (hun er godt nok kun 1 år, men hun trives i bedste velgående)

Men nu er jeg begyndt at tænke meget over at jeg gerne vil have flere børn meget snart. Jeg vil gerne give min datter en nogenlunde jævnalderene bror eller søster. Men det er jo umuligt, når man er enlig mor, og slet ikke har noget som helst i nærheden af en flirt i gang

Jeg tørster virkeligt efter at få flere børn NU!!! Og når jeg fortæller venner og familie om mit lille "problem" bliver det vrede, eller gør nar af mig. Jeg har da ikke tænkt mig at gøre noget ved min lille desperation, jeg har bare brug for at tale om det. Men er træt af at der ikke er nogen der forstå det!!!

Ikke nok med det, føler jeg mig tidspresset. For da jeg ingen date har, skal jeg først ud og finde mig en, derefter lære ham at kende, og være sikker på at han elsker min datter. Derefter skal vi i gang med at lave en bebs, hvilket jo også kan tage tid, og så er der gudhjælpemig også 9 mdrs leveringstid!!!
Jeg når a blive oldgammel inden jeg får den næste

Er der andre singler derude der har det på samme måde??

Jeg er ellers lykkelig, men virkeligt trist over at man skal være 2 til at danse tango!!

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Honningblomst

Nyd din lille trold...du skal nok nå at få en til og det gør vel ikke noget der går nogle år, så kan du jo nyde hende du har rigtig meget...men jeg er måske den forkerte til at svare, for rods det jeg er 33 år og gerne vil have flere engang, så har jeg ikke travlt...jeg har jo i hvert fald ti år endnu at løbe på...
Knus til dig...husker tydeligt den skønne tid da jeg var alene med min den store...

Anmeld

2. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Søde du.
Jeg forstår godt din længsel efter næste mirakel - MEN: EN ting er sikkert - du er 24 nu, og du hvis du møder den rigtige indenfor 15 år når du IKKE at blive "oldgammel" før du får nr. 2!!! Er selv 25 og har ikke engang den første indenfor rækkevidde endnu, men føler ikke jeg har travlt.

Og hvis det endelig skulle være så er man jo ikke nødvendigvis 2 til tango

Desuden tror jeg altid man må indstille sig på at livet ikke altid bliver som man har tænkt sig eller håbet - med to dejlige unger lige efter hinanden med den samme mand i drømmehuset/-lejligheden og økonomien på plads... Men det er jo netop det der gør livet så smukt og udfordrene... Måske må du vente lidt med nr. 2 - men så meget desto mere ønsket bliver han/hun jo Og din drømmemand venter muligvis lige om hjørnet - eller også er han endnu ikke helt "færdigudviklet" og klar...

Ikke verdens bedste rådgivning, men noget der lige skulle siges, synes jeg. Den der venter på noget godt venter aldrig for længe
Stort knus til dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.