God griner:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.210 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Smølf

Jeg læste lige på EB om hvordan man kunne give manden super orgasmer:

"Mænd har en erogen zone i deres anus, den sidder cirka tre centimeter oppe ud mod maven, og er på størrelse med en valnød. Så tag godt med glidecreme på din finger, og begynd så langsomt at massere hans anus. Hvis du har lyst, kan du også bruge tungen."

Jeg tror dog jeg springer over... Skal eddermanme ikke stoppe min tunge 3cm op i gemalens anus!!! Tror slet ikke den er lang nok også selvom jeg havde lyst til at trodse den åbenlyse colibakterie smittefare.

KH Neta -som råder folk til kritisk læsning af EBs god råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Mca<3

Øvs Det lyder sgu som en kvindelig fornøjelse ,,

Anmeld

3. februar 2009

malou

haha tror min kæreste ville springe ud af sengen og stå helt stiv i betrækket hvis jeg stak min tunge eller finger op i hans a.... eller rettere sagt det ved jeg han ville. Anus hører bøsser til siger han... griner!!!

knus malou.. som ikke er til numsesex

Anmeld

3. februar 2009

Mca<3

malou skriver:

haha tror min kæreste ville springe ud af sengen og stå helt stiv i betrækket hvis jeg stak min tunge eller finger op i hans a.... eller rettere sagt det ved jeg han ville. Anus hører bøsser til siger han... griner!!!

knus malou.. som ikke er til numsesex

Ha sjovt nok ,,, Det siger mange fyre

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

stakkels mænd....at vor Herre har plantet den satan lige der

eeeeeewwwww....jeg skal dælme heller ikke ha min tunge nogen steder hen, og jeg tror som en anden, også at min mand ville søge skilsmisse promte hvis jeg lige skulle lave overaskeren på ham...

Anmeld

3. februar 2009

netdaddy

Nu er det ikke fordi jeg selv ville nyde at få stukket hverken tunge eller finger op i anus, men har nu heller ikke noget imod homoseksuelle - kender op til flere homoseksuelle og de er ganske fine mennesker.

Men læg lige mærke til at der i artiklen altså står nævnt at man kan massere anus med fingeren (med glidecreme på - hvilket vist også ville være træls at skulle putte på tungen)!
Tungen er blot nævnt som et alternativ.

Men hos mig er anus en "one-way-channel"/"exit-only" - og det foretrækker jeg sådan set at holde det ved.

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

netdaddy skriver:

Nu er det ikke fordi jeg selv ville nyde at få stukket hverken tunge eller finger op i anus, men har nu heller ikke noget imod homoseksuelle - kender op til flere homoseksuelle og de er ganske fine mennesker.

Men læg lige mærke til at der i artiklen altså står nævnt at man kan massere anus med fingeren (med glidecreme på - hvilket vist også ville være træls at skulle putte på tungen)!

Men hos mig er anus en "one-way-channel"/"exit-only" - og det foretrækker jeg sådan set at holde det ved.

helt klart er homoseksuelle lige så gode som alle vi andre, slet ingen tvivl om det...

nu tænker jeg faktisk lidt mere på hvordan jeg selv ville have det med at udføre den akt.

hvordan homoseksuelle udlever deres sexliv er for mig ligegyldig, bare de er glade og tilfredse i deres kærlighedsliv.

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

Der er flere fyre der synes det godt at lige inden de kommer så stikker man lige fingeren op for det gør deres orgasme meget bedre/kraftigere og som ikke er bøsser.

Har ikke selv prøvet det og kommer heldigvis ikke til det da min mand synes det klamt. men kender mange som synes det fantastisk.

Anmeld

3. februar 2009

Mca<3

netdaddy skriver:

He he altså ,,, man kan da få glide creme med jordbær smag og andre dejlige smagsvarianter .. Hilsen Tanja som da bestemt heller ikke har noget i mod homosexuelle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.