31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Henriette Aaby

Jeg synes det er vildt at tænke på at der kun er 9 uger til termin.

Og om mellem 6 og 10 (+ lidt dage) sidder jeg igen med en lille baby i mellem mine hænder.

Det er bare så fantastisk. Det havde jeg ikke regnet med kunne lade sig gøre, da jeg for 4 år siden fik at vide, at jeg havde PCO og havde ingen mulighed for hjælp pga overvægt.

Og nu er jeg snart mor til 2. Det vigtigste i mit liv

De gladeste hilsner herfra

Henriette mor til Maja 130109, og termin 18. dec 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Henriette Aaby skriver:

Og om mellem 6 og 10 (+ lidt dage) sidder jeg igen med en lille baby i mellem mine hænder.

Det er bare så fantastisk. Det havde jeg ikke regnet med kunne lade sig gøre, da jeg for 4 år siden fik at vide, at jeg havde PCO og havde ingen mulighed for hjælp pga overvægt.

Du føder på min fødselsdag  19 dec.  hiih det er vildt at tænke på der ikk er længere tid til .. Men når man går iog venter så er det laaaaang tid

Anmeld

16. oktober 2011

Nessie

HVor er det fantastisk Tænk at blive mor til 2, inden for den "korte" tid, med de dårlige odds

Og den sidste tid er jo sjov, den går både langsomt og hurtigt

Anmeld

16. oktober 2011

Henriette Aaby

MillesMor111010 skriver:

Du føder på min fødselsdag  19 dec.  hiih det er vildt at tænke på der ikk er længere tid til .. Men når man går iog venter så er det laaaaang tid

Hvor sjovt jeg har nemlig tænkt det godt kunne blive den 19. Ja der er ikke lang tid til

Anmeld

16. oktober 2011

Henriette Aaby

Nessie skriver:

HVor er det fantastisk Tænk at blive mor til 2, inden for den "korte" tid, med de dårlige odds

Og den sidste tid er jo sjov, den går både langsomt og hurtigt

Jeg føler mig også meget heldig Og lidt forundret over hvor lidt jeg har skulle gøre. Især når man læser om andre der har det så svære ods. Jeg føler virkelig med dem!

Anmeld

16. oktober 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

Jeg har også termin den 18. december 

Og ja,d et er ret mærkeligt at tænke på hvor hurtigt de måneder gik og at man nu om højst 11 uger har en lille baby i armene 

Anmeld

16. oktober 2011

Henriette Aaby

Jeg har også termin den 18. december 

Og ja,d et er ret mærkeligt at tænke på hvor hurtigt de måneder gik og at man nu om højst 11 uger har en lille baby i armene 

Skøn dato Og ja det er vildt så tæt det kommer nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.