Størrelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

tithi

Hvor små tøj størrelser skal jeg købe?

Jeg har indtil videre købt størrelse 56 som det mindste, men faldt i går over et sæt som jeg kun kunne få i størrelse 50, og det måtte jeg bare have

Hvad er den mindste størrelse du køber/købte?

Hvor store var jeres nyfødte (længde og vægt), hvilken størrelse tøj de og hvor længe kunne de passe den størrelse?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Mikkel's mor <3

vi købte meget lidt i str 50.. men måtte så ud og købe stort ind efterfølgende.. min søn var 49 cm og vejede 3010 g og brugte str 50 i et par måneder

Anmeld

16. oktober 2011

Clisolka

tithi skriver:

Hvor små tøj størrelser skal jeg købe?

Jeg har indtil videre købt størrelse 56 som det mindste, men faldt i går over et sæt som jeg kun kunne få i størrelse 50, og det måtte jeg bare have

Hvad er den mindste størrelse du køber/købte?

Hvor store var jeres nyfødte (længde og vægt), hvilken størrelse tøj de og hvor længe kunne de passe den størrelse?

På forhånd tak

Du skal nok også have fat i noget tøj i str. 50 - bare for at være på den sikre side 

Jeg havde en del tøj i str. 50 0g 56 - og sågar noget i 44. Jeg havde købt en hel sækfuld brugt tøj i str. 50-68 (der var lidt i str. 44 også) 

Isabella var 4005 g og 51 lang. Vi brugte str. 50 i en uge 

Anmeld

16. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi bruger str. 56 som det mindste og han var 52 cm da han kom ud så vil da ikke købe mindre end det medmindre I har fået af vide at baby er mindre end gennemsnittet...

Allerede str. 62 kan bruges lige nu selvom han ikke ligefrem er blevet meget større siden han blev født...

Anmeld

16. oktober 2011

tithi

Wampires skriver:

vi bruger str. 56 som det mindste og han var 52 cm da han kom ud så vil da ikke købe mindre end det medmindre I har fået af vide at baby er mindre end gennemsnittet...

Allerede str. 62 kan bruges lige nu selvom han ikke ligefrem er blevet meget større siden han blev født...

Vi har ikke rigtig fået at vide at han skulle være mindre end gennemsnittet..

Jeg ved ikke om det har betydning at både min kæreste og jeg er "små" mennesker?

Jeg er 160 høj og min kæreste er 173, og jeg var kun 47 cm lang da jeg blev født (min kærestes fødselslænge kan man ikke helt tage med i overvejelserne da han er meget for tidlig født)

Anmeld

16. oktober 2011

tithi

Babymor2010 skriver:

Du skal nok også have fat i noget tøj i str. 50 - bare for at være på den sikre side 

Jeg havde en del tøj i str. 50 0g 56 - og sågar noget i 44. Jeg havde købt en hel sækfuld brugt tøj i str. 50-68 (der var lidt i str. 44 også) 

Isabella var 4005 g og 51 lang. Vi brugte str. 50 i en uge 

Tror du har ret i at vi måske bør købe bare en lille smule, så kan vi jo altid købe mere hvis det bliver nødvendigt

Ved du om forældrenes størrelse kan bruges til at forudse barnets?

Anmeld

16. oktober 2011

tithi

Mikkel's mor <3 skriver:

vi købte meget lidt i str 50.. men måtte så ud og købe stort ind efterfølgende.. min søn var 49 cm og vejede 3010 g og brugte str 50 i et par måneder

Tror hellere jeg må købe bare en lille smule i str 50 så

Anmeld

16. oktober 2011

FogL

Har lidt af hvert, fra nyfødt (mindre en 50) og op til 64 tror jeg det hedder.. Så er jeg helgarderet

Anmeld

16. oktober 2011

FogL

Har lidt af hvert, fra nyfødt (mindre en 50) og op til 64 tror jeg det hedder.. Så er jeg helgarderet

Anmeld

16. oktober 2011

Koen.

Vi brugte str 50 rigtig meget, havde en datter med en slap lukkemuskel i maven så hun gylpede konstant og var ved fødslen 3 kg og 51 cm så hun brugte str 50 de første 6 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.