Helt ny-gravid med brug for hjælp til "snyde"-alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Muhmi

AnnaB. skriver:

Ja, jeg testede sørme positiv i fredags, og det er jo helt vidunderligt

Det er skønt at have sådan en dejlig hemmelighed sammen med min kæreste, og jeg glæder mig faktisk lidt til udfordringen i at holde det skjult indtil vi er klar til at dele.

Men, men, men: i næste uge skal vi på den årlige sommerhus-weekend med 6 af vores gode venner. Det er altid en meget festlig affære, og det vil meget hurtigt blive bemærket, hvis jeg ikke er med på den sædvanlige skålen og drikken - og der BLIVER drukket meget i den weekend. Det er lissom årets "nu giver vi den virkelig gas"- weekend. Jeg har ingen intentioner om at indvie nogen endnu, og har derfor akut brug for hjælp til hvordan jeg kan snyde folk til at tro, at jeg drikker .

Hvad gør jeg? Hvad kan jeg blande, så det ligner noget med alkohol? Hvordan sniger jeg mig uden om at drikke noget af det, jeg helt sikkert bliver budt? Hvilke undskyldninger kan bruges, uden at det er for åbenlyst? What to do?? 

Alle tips og tricks modtages med tak.

Hav en god weekend .

Sig du er på penicillin... Det må nemlig ikke blandes med alkohol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

lulini

Hvis du vil bruge den med metroniadazol så er mundhulen, mave-tarmkanalen eller underlivet de steder det bruges til behandling.

Metroniadazol kan medføre kvalme og/eller opkast - som bivirkning ( meget nyttigt hvis du lider af det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.