endelig så skal det "måske" vides!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

wmillapigenw

så er der blevet bestilt kønskanning til på lørdag! det bliver så fedt! køre i bil i 1½ hver vej er ingenting i forhold til jeg ser min lille baby og at jeg nok kan få afvide om det er en lille prins eller en prinsesse jeg bærer rundt på! 

er 17 uger henne når jeg skal til skanningen

og hvis jeg er så uheldig at jeg har en drillepind i maven, så skal jeg skannes på sygehuset d. 8/11 til MD. men kan slet ikke vente!!!  - men nu krydses der bare fingere for at bebse er artig ligesom til de 2 andre skanninger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

christinak

wmillapigenw skriver:

så er der blevet bestilt kønskanning til på lørdag! det bliver så fedt! køre i bil i 1½ hver vej er ingenting i forhold til jeg ser min lille baby og at jeg nok kan få afvide om det er en lille prins eller en prinsesse jeg bærer rundt på! 

og hvis jeg er så uheldig at jeg har en drillepind i maven, så skal jeg skannes på sygehuset d. 8/11 til MD. men kan slet ikke vente!!!  - men nu krydses der bare fingere for at bebse er artig ligesom til de 2 andre skanninger!

Hej hvor har du bestilt scanning henne? For i Kolding for du en kønsscanning til 300 kr

Anmeld

16. oktober 2011

Giraffen

wmillapigenw skriver:

stort tillykke hvor skal du til scanning? vi har nemlig overvejet at bestille en kønsscanning men troede ikke de havde åbent i weekenderne?

Anmeld

16. oktober 2011

wmillapigenw

christinak skriver:

Hej hvor har du bestilt scanning henne? For i Kolding for du en kønsscanning til 300 kr

hvor henne i kolding? for det ligger da tættere på når jeg skal køre et stykke vej

Anmeld

16. oktober 2011

wmillapigenw

Giraffen skriver:

stort tillykke hvor skal du til scanning? vi har nemlig overvejet at bestille en kønsscanning men troede ikke de havde åbent i weekenderne?

inde på siden jordemorder.dk - der har de dem til 450 kr. incl billeder & hvis du skal have dvd med billeder og lyd koster det 900 kr. men det ligger i fredericia, odense eller gentofte & tak

Anmeld

16. oktober 2011

christinak

wmillapigenw skriver:

hvor henne i kolding? for det ligger da tættere på når jeg skal køre et stykke vej

Hjemmesiden hedder graviditetsscanning.dk og ligger i Kolding storcenter, og de har også åbent i weekenden

Anmeld

16. oktober 2011

wmillapigenw

christinak skriver:

Hjemmesiden hedder graviditetsscanning.dk og ligger i Kolding storcenter, og de har også åbent i weekenden

okay har været inde og se på det, og de har først en fri tid en uge før jeg skal ind på sygehuset og skannes, så bestilles bare til det andet istedet for

Anmeld

16. oktober 2011

Giraffen

wmillapigenw skriver:

inde på siden jordemorder.dk - der har de dem til 450 kr. incl billeder & hvis du skal have dvd med billeder og lyd koster det 900 kr. men det ligger i fredericia, odense eller gentofte & tak

ok der er to der tilbyder i Århus (hvor jeg bor) så det blir nok der, men godt at vide at der er alternativer hvis det nu brænder helt på med tider

Anmeld

16. oktober 2011

Mikkel's mor <3

christinak skriver:

Kolding storcenter ?? så er det da nyt er det ikke ??

Anmeld

17. oktober 2011

christinak

Mikkel's mor <3 skriver:

Kolding storcenter ?? så er det da nyt er det ikke ??

Det ved jeg faktisk ikke, ved bare de lige har ændret deres priser så det er billigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.