læge tider osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

sofiell89

Jeg er idag 8+2 og har både fået tid til NF og jordmoder besøg (jm d. 30/11). Er der andre end mig der bliver bombet med breve fortiden om alle disse ting? Personligt synes jeg jo at det er tidligt at få brevet til JM, der er jo næsten 7 uger til Med i brevet var faktisk også en bruchure om tidsbestilling til MD scanning, (på hvidovre hospital bestiller man selv alt elektronisk) og en masse spørgsmål om amning, men for pokker.. Der er jo evigheder til.. Kan de ikke sende et brev når man kommer lidt tættere på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

DinNabo

sofiell89 skriver:

Jeg er idag 8+2 og har både fået tid til NF og jordmoder besøg (jm d. 30/11). Er der andre end mig der bliver bombet med breve fortiden om alle disse ting? Personligt synes jeg jo at det er tidligt at få brevet til JM, der er jo næsten 7 uger til Med i brevet var faktisk også en bruchure om tidsbestilling til MD scanning, (på hvidovre hospital bestiller man selv alt elektronisk) og en masse spørgsmål om amning, men for pokker.. Der er jo evigheder til.. Kan de ikke sende et brev når man kommer lidt tættere på..

Har intet fået endnu, men har heller ikke været ved lægen, så det er nok derfor.

Anmeld

16. oktober 2011

viben

sofiell89 skriver:

Jeg har også fået alle de der breve fra hvidovre... Men havde ikke lige luret det med tidsbestilling til MD, så må hellere kigge på det igen

Anmeld

27. oktober 2011

nattergalen

Også her er brevene begyndt at komme, dog har jeg fået en tid til MD, men skal selv bestille NF.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.