Hvilken barnevogn har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

AnnaK89

Vi har en Brio - men det skulle vi da aldrig have købt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Leneur

Så er jeg den første med en Condor...

Har arvet den fra min yngste niece men har bare været super glad for den og det har Silje også. Et dejligt langt liggemål, med lufthjul og en stor indkøbskurv under barnevognen. En kaleche der kan vendes. Nem at køre i alle terræner. Hvis jeg havde haft pengene ville jeg helt sikkert bare have købt en helt ny Condor.

Anmeld

19. oktober 2011

anne2009

Jeg har en emmaljunga cerox 360 city (dvs. en ældre model af emmaljunga nitroén)

Den er dejlig let at køre med og stor klapvognsdel, men synes ikke helt den af alle penge værd.

Bliver så irreteret, når man har købt noget, skal man stå på knæ og slogs med den, for at komme noget  ned i klapvognen. Og den har en dårlig bremser, (men det skulle de have rettet på, den nye model nitro)

Jeg har også haft en brio, de er gode synes jeg. Dejlig let at køre med. og god kvalitet

Anmeld

19. oktober 2011

otlitrom

Brio Sport, og vi er SÅ glade for den!!

Anmeld

19. oktober 2011

millesofie

har valgt odder og andre mærker

vi har en odder i haven, og så har jeg en scandia til tur brug

men jeg lagde ud med en stokke xplory desværre voksede min kæmpe ige fra den meget hurtigt

ps ville aldrig vælge emmaljunga barnevogn, synes de bliver skæve, men deres klapvogne er fine

Anmeld

20. oktober 2011

Mizz-sommer

hej :d

jeg står så i den sitation at min mor giver den første barnevogn til den første fødte

og vi har sørme vært ude og kigge på en del.. men denner her brio har et meget speciel design og jeg / vi kan godt lide at vælge noget som er lidt anderledes end det alle ander vælger..

Anmeld

20. oktober 2011

Rockertand

Vi købte barnevognenes Mercedes: Odder X-dream..........den fejler aldrig noget, det er en klassiker, den er superlækker og kører skidegodt og kan sikkert holde de næste 20 år, hvis den skulle. Det har været lidt spild af tid at indlevere den til service hos forhandleren, for der har aldrig været noget med den. Den er vildt let og fylder ingenting, en klar anbefaling herfra.

Hvis vi kun skulle have haft ét barn, så ville jeg overveje Emmaljunga, men ville ikke turde satse på, at den ville kunne holde til mere end det.

Anmeld

20. oktober 2011

madsenmor

Brio sport ville aldrig vælge andet den er nu 9 år gammel og skal forhåbenlig snart bruges til 4 barn

Anmeld

20. oktober 2011

Brams

Anonym skriver:

Syntes det virker til at der er rigtig mange der har Emmaljunga, er det også tilfældet??

Ville du vælge anderledes hvis du skulle have ny vogn i dag??

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq og jeg ville ikke bytte den for noget

Det er ultimativt den bedste barnevogn synes vi herhjemme. Vi har købt en billig ekstravogn til at have stående hos DP og man kan virkelig godt mærke forskel både på komfort, design, vægt osv. osv.

Vi ELSKER vores barnevogn

Anmeld

20. oktober 2011

<3

Nej ELSKER min simo!

Kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.