Hvilken barnevogn har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

mortilflere

Har en ca 10 år gammel scandick stående som jeg skal bruge hjemme , den er tudse grim , hjulene er sikkere med exet LOL 

Og har købt en ny brugt scandik til at ha med andre steder den er 6 år gammel men kun været ude og køre max 10 små ture 

1000 kr med ny odder lift i og alt i madrasser og flue net osv i plastik i nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Chevro

Jeg har ingen børn, men har hele tiden sat mig i hovedet at jeg ville have en Odder, men det kom jeg hurtigt fra da jeg så dem i butikken! Jeg synes bestemt ikke de er særligt pæne! Der er alt for mange farver, og grimme detaljer. Det eneste der er fedt ved dem, er at de kan fås med lynlås i midten, og at der kan komme børnesæde på.

Jeg vil helt klart vælge emmaljunga, da de er flottest! Og har et nemt klicksystem osv.

Prisen for en ny Odder er 9.799,- + alt hvad der skal bruges.
Prisen for den emmaljunga jeg har fundet, er 6.499 + tilbehør, og det rendte op i 9.698,- så kan man hurtigt regne ud hvad en Odder ender med at koste! Og det synes jeg slet slet ikke de er værd! Slet ikke udseendes mæssigt!

Anmeld

16. oktober 2011

birthee

Jeg har en Basson Grande - den bliver nu brugt til barn nr. 2, og jeg er bare rigtig glad for den!!! Man kan ikke se på den at den er brugt, og hvis den stadig er i god stand når lillepigen er færdig med at bruge den, kommer den også i brug til en evt. nr. 3...

Anmeld

16. oktober 2011

Dorthe1986

Har en odder og jeg elsker den! Det er bare kvalitet der vil noget! Vi gav knap 9000 for vores og den er bare super at køre med også i skov

Anmeld

16. oktober 2011

ano14316

Vi har en Silvercross og en abcdesign cobra (det er trille der laver dem)

Anmeld

16. oktober 2011

babyMark

jeg har en Odder i 3 farver - rød, blå og hvid. Det synes jeg faktisk er lidt sejt, idet rigtig mange bare har en sort barnevogn. Har igennem tiden kun set et par stykker med en barnevogn magen til min. Jeg har det alm stel og synes den er lidt tung, når man skal have den ud og ind af bilen. Men nu har vi fået stationcar, så er det meget nemmere. Er der nogen der har erfaringer med deres nye letvægtsstel kontra det alm?

og ja ville vælge en odder igen - også pga kvalitet og liggemål på 97 cm, så de kan bruges længe....

Anmeld

16. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Syntes det virker til at der er rigtig mange der har Emmaljunga, er det også tilfældet??

Ville du vælge anderledes hvis du skulle have ny vogn i dag??

Vi har en emmaljunga og nu hvor vi skal have en lille mere skal vi ud og have en emmaljunga twin.. til den store havde vi en basson, og den var sådan set fin nok også matchede bare ikke vores behov denne gang

Anmeld

16. oktober 2011

MaybeBaby

En basson grande! Den er helt perfekt til os med de store lufthjul og god rummelighed. Vi bor et sted med grusveje og hundeskov og en ikke vildt tætbefolket by, så vi havde ikke brug for en smart bette en, men én der kunne køre lidt off road

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

Har stemt andet, vi har en basson grande som vi er rigtig glad for. 

Anmeld

16. oktober 2011

MorDk

Emmaljunga Combi (Nitro City)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.