G-punkts orgasme, har du prøvet det?? Og sexlegetøjs spørgsm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.255 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger : Har du prøvet at få en af de berømte g-punkts orgasmer?? 

Hvordan føles det?
Hvordan gør man?

Ja jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, for efter snart 5 år sammen med den samme mand, og 1 barn her for snart 2 år siden, Ja så kan sexlivet jo godt gå hen og blive lidt trivielt, men nej, ikke i vores tilfælde.. 

Vi har haft en periode uden sex på omkring 9 måneder (pga sygdom, og manglende lyst fra min side) Men nu er vi igang igen, og jeg må da indrømme at vi er som nyforelskede! På trods af at vi er forældre har vi præsteret at have sex og "leg" 2-3 timer sammenlagt om dagen i lidt over 10 dage (JA jeg er øm

Vi har tidligere haft en masse sexlegetøj, men under en flytning er det forsvundet i en af de mange kasser vi har sendt til opbevaring..
Så nu har vi købt en vibrator, men har fået lyst til at købe nyt ind, og ikke det samme som vi havde tidligere..
Vi ku helt vildt godt tænke os at købe en g-punkts vibrator, men HVILKEN skal vi købe?? Man kan jo blive væk i det store marked!! 

Håber der er nogen svar, og selvf. kan der svares anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen???

Anmeld

15. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger : Har du prøvet at få en af de berømte g-punkts orgasmer?? 

Hvordan føles det?
Hvordan gør man?

Ja jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, for efter snart 5 år sammen med den samme mand, og 1 barn her for snart 2 år siden, Ja så kan sexlivet jo godt gå hen og blive lidt trivielt, men nej, ikke i vores tilfælde.. 

Vi har haft en periode uden sex på omkring 9 måneder (pga sygdom, og manglende lyst fra min side) Men nu er vi igang igen, og jeg må da indrømme at vi er som nyforelskede! På trods af at vi er forældre har vi præsteret at have sex og "leg" 2-3 timer sammenlagt om dagen i lidt over 10 dage (JA jeg er øm

Vi har tidligere haft en masse sexlegetøj, men under en flytning er det forsvundet i en af de mange kasser vi har sendt til opbevaring..
Så nu har vi købt en vibrator, men har fået lyst til at købe nyt ind, og ikke det samme som vi havde tidligere..
Vi ku helt vildt godt tænke os at købe en g-punkts vibrator, men HVILKEN skal vi købe?? Man kan jo blive væk i det store marked!! 

Håber der er nogen svar, og selvf. kan der svares anonymt

G-punktet er et svampet kirtellignende punkt der sidder ca 5 cm over skedeindgangen på forsiden af skeden.
Formålet med dette punkt bruges på samme måde som clitoris.
Men punktet er af langt ældre oprindelse i menneskets udvikling end klitoris og det er hos de fleste pattedyrarter mere fremtrædende end hos mennesker, fordi punktet oftest især påvirkes ved at bruge hundestillingen, som de fleste pattedyr bruger, og som mennesket mere eller mindre er gået bort fra. Men også med kvinden overskrævs, fungerer stimuleringen af det bedst.

Det er langt fra alle kvinder der føler behag ved stimulering af dette punkt, og slet ikke i de yngre år, men ofte lærer kroppen at finde behag med alderen. Det er iøvrigt dette punkt, der forårsager skedeorgasmer..igen er netop skedeorgasmen noget mange, især yngre kvinder, ikke opnår, men det kommer for en del med alderen.

Når punktet bliver stimuleret, hæver det op og bliver mere blodfyldt og svampet i det og man kan opnår sammentrækninger, der minder meget om almindelig orgasme, men centreret i skeden i stedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. oktober 2011

Annette32

Her er et rigtigt godt udbud af legetøj kan anbefale Rockchick.

http://bonami.dk/

held og lykke

Anmeld

6. november 2011

Anonym

jeg er en af den der er så heldig at min mand er præsis lige så skæv at han rammer mit g.punkt når vi ligger så jeg har et ben på hans skulde og et under ham... eller han tager mig bagfra....

med henblik på g.punks vibrator så skulle fun factory lave en der var ret god

Anmeld

6. november 2011

lulleh

Hej. Jeg kender en del til sex legetøj da jeg er konsulent hos funtoys.dk Ang g-punkts vibartor så har vi en på hjemme siden der hedder G touch Som skulle være rigtig fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.