Nogen med erfaring med Maxi Cosi autostole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.593 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Giraffen

Hej piger

Er der nogen af jer der har erfaringer med Maxi Cosi autostole?
Vi er ret sikre på vi gerne vil have en maxi cosi axis til stol #2 og så tænkte vi det nok var smart at have en maxi cosi fra 0-9/15 kg også, så det er det samme mærke

Vi har kigget lidt på Maxo Cosi Cabriofix nogen erfaringer?

http://www.babysam.dk/sikkerhedogbil/autostole-0-9-mdr/cabriofixblackref-0-13kg-8712930004493

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Jeia

Har ikke prøvet den lille stol, men har en maxi cosi priory (9-18 kg) i mine forældres bil, har været så glad for den, vi har en rømer hos mine svigerforældre i samme vægtklasse, også en dejlig stol, men selerne er meget kortere end i maxi cosi, så den sidste tid inden min søn kom op på 15 kg, kunne han kun sidde i stolen i en tynd trøje, og så snart han kom over 15 kg, måtte vi skifte til 15-36 kg stol. Maxi cosi stolen brugte vi til han vejede knapt 18 kg Så  fra mig til maxi cosi.

Anmeld

15. oktober 2011

Maja88

Giraffen skriver:

Hej piger

Vi er ret sikre på vi gerne vil have en maxi cosi axis til stol #2 og så tænkte vi det nok var smart at have en maxi cosi fra 0-9/15 kg også, så det er det samme mærke

http://www.babysam.dk/sikkerhedogbil/autostole-0-9-mdr/cabriofixblackref-0-13kg-8712930004493

lige præcis den stol har vi og vi er super glade for den.. er der noget specielt du vil vide??

altså vi er super tilfredse

Anmeld

15. oktober 2011

gonefishing

Giraffen skriver:

Hej piger

Vi har Maxi Cosi tobi (tror jeg den hedder) og er vildt glade for den og vores datter sover nemt i den - den kan vippes lidt.

Anmeld

15. oktober 2011

foto på lærred

Giraffen skriver:

Hej piger

Vi har begge dele, og vi er super glade for dem. Drejerstolen er det bedste køb jeg har gjort og den lille autostol passer til vores Quinny stel så den bliver en klapvogn med autostol som så lige kan bruges hvis man hurtig skal ind og handle så man er fri for at tage hende ud af autostolen.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinbydelser, fødselsdagsinvitationer og collager

Anmeld

15. oktober 2011

birthee

foto på lærred skriver:

Vi har begge dele, og vi er super glade for dem. Drejerstolen er det bedste køb jeg har gjort og den lille autostol passer til vores Quinny stel så den bliver en klapvogn med autostol som så lige kan bruges hvis man hurtig skal ind og handle så man er fri for at tage hende ud af autostolen.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinbydelser, fødselsdagsinvitationer og collager

Hvad er det for en drejestol?? Er det også en maxi-cosi??

Anmeld

15. oktober 2011

birthee

Vi har en maxi cosi toby nu - men har også haft en cabriofix... har været rigtig glade for begge to  de har nemlig gode lange seler, så det ikke er noget problem selv om barnet har vinterjakke på...

Anmeld

15. oktober 2011

Maja88

birthee skriver:

Hvad er det for en drejestol?? Er det også en maxi-cosi??

axis stolen kan dreje så du kan dreje barnet ud mod døren

Anmeld

15. oktober 2011

birthee

Maja88 skriver:

axis stolen kan dreje så du kan dreje barnet ud mod døren

Smart!!!

Anmeld

15. oktober 2011

Maja88

birthee skriver:

Smart!!!

jeps derfor skal jeg have sådan en som nr 2 stol....

det er super smart og meget nemmere at få barnet i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.