Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min søster og jeg er begge gravide med 4 dages mellemrummin søster har fået en abort før for hjertet slog ikke.... Nu i dag hvor min mor er blevet gift blev min søster nød til at hoppe på sygehuset, fordi hun blødte Vil bare ikke have de mister et barn igen det er bare SÅ synd for dem, og min stakkels mor lige efter hun er blevet gift ringer de og siger det Havde bare lige brug for at få det ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: min søster og jeg er begge gravide med 4 dages mellemrummin søster har fået en abort før for hjertet slog ikke.... Nu i dag hvor min mor er blevet gift blev min søster nød til at hoppe på sygehuset, fordi hun blødte Vil bare ikke have de mister et barn igen det er bare SÅ synd for dem, og min stakkels mor lige efter hun er blevet gift ringer de og siger det Havde bare lige brug for at få det ud
Frk-Lotusblomst skriver: Orh ha. Nu skal det altså snart stoppe med alle de her frygtelige indlæg. Jeg håber at den lille spire stadig har det godt på trods af blødningen.
Orh ha. Nu skal det altså snart stoppe med alle de her frygtelige indlæg. Jeg håber at den lille spire stadig har det godt på trods af blødningen.
håber jeg også for dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128