Jer fra Holbæk og omegn - jeg har et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.948 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

3rollinger

Og jeg håber I vil hjælpe.

Jeg sidder og udarbejder en rapport over Holbæk og kunne godt tænke mig at vide hvilke oplevelser og aktiviteter I lige på stående fod kan anbefale i Holbæk Kommune?

I må helst ikke researche, men simpelthen sige de steder i selv bruger og ellers umiddelbart kender til.

På forhånd mange tak for jeres tid.

PS. Jeg kommer muligvis med flere spørgsmål efterhånden som rapporten skrider frem.

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Clisolka

3rollinger skriver:

Og jeg håber I vil hjælpe.

Jeg sidder og udarbejder en rapport over Holbæk og kunne godt tænke mig at vide hvilke oplevelser og aktiviteter I lige på stående fod kan anbefale i Holbæk Kommune?

I må helst ikke researche, men simpelthen sige de steder i selv bruger og ellers umiddelbart kender til.

På forhånd mange tak for jeres tid.

PS. Jeg kommer muligvis med flere spørgsmål efterhånden som rapporten skrider frem.

Trine

Hej, 

Jeg bor selv i Holbæk  Mine første indslag er f.eks. aftenslag/natløbet, Sankt Hans aften i Strandparken - og selvfølgelig aktiviterne for de unge i mit område, hvor de spiller basketball med dem. 

Du skal skam være velkommen til at vende tilbage, enten i denne tråd - eller i en privat besked 

Anmeld

16. oktober 2011

3rollinger

Babymor2010 skriver:

Hej, 

Jeg bor selv i Holbæk  Mine første indslag er f.eks. aftenslag/natløbet, Sankt Hans aften i Strandparken - og selvfølgelig aktiviterne for de unge i mit område, hvor de spiller basketball med dem. 

Du skal skam være velkommen til at vende tilbage, enten i denne tråd - eller i en privat besked 

Det lyder som nogle rigtige hyggelige aktiviteter.

Jeg kommer selv fra omraadet, naermere betegnet Moerkoev, men har dog ikke boet der i 20 aar. Kommer paa besoeg 3-4 gange om aaret da min familie stadig bor i omraadet.

Nu er jeg saa ved at udarbejde denne rapport. Og min fornemmelse (som jo ikke er meget vaerd da jeg kun er der faa gange om aaret) er at man ikke kommer ud med hvilke aktiviteter og tilbud der er i kommunen.

Saa derfor dette indlaeg. For at be- eller afkraefte denne teori jeg har. 

Laeser du avisen eller en  hjemmeside, eller hvor opdager du hvad der foregaar i kommunen?

Anmeld

16. oktober 2011

Clisolka

3rollinger skriver:

Det lyder som nogle rigtige hyggelige aktiviteter.

Jeg kommer selv fra omraadet, naermere betegnet Moerkoev, men har dog ikke boet der i 20 aar. Kommer paa besoeg 3-4 gange om aaret da min familie stadig bor i omraadet.

Nu er jeg saa ved at udarbejde denne rapport. Og min fornemmelse (som jo ikke er meget vaerd da jeg kun er der faa gange om aaret) er at man ikke kommer ud med hvilke aktiviteter og tilbud der er i kommunen.

Saa derfor dette indlaeg. For at be- eller afkraefte denne teori jeg har. 

Laeser du avisen eller en  hjemmeside, eller hvor opdager du hvad der foregaar i kommunen?

Nej, der er ikke meget reklame med aktiviteter her i området... Sådan noget som aftensalg og sant hans finder sted hvert år, så dem kender jeg 

For at følge mere med i aktiviterne har jeg tilmeldt mig en side på Facebook, som kun laver begivenheder her i området - så er jeg med på hvornår der sker noget 

Siden hedder "Minby Holbæk" -  http://www.facebook.com/profile.php?id=100001023267141

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.