Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Witt skriver: iiih hvor spændene ! , Tillykke med du er nået de 40 uger nu . Sender dig en MASSER af ve-støv ... (ved ikke om det en smiley der gaber eller det er en pust smiley :p )..
iiih hvor spændene ! , Tillykke med du er nået de 40 uger nu .
Sender dig en MASSER af ve-støv ... (ved ikke om det en smiley der gaber eller det er en pust smiley :p )..
haha, nej jeg ved faktisk heller ikke om det forestiller en smiley som gaber eller puster, men i dette tilfælde lader vi bare som om den puster ve støv afsted ...
og tak for det ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyWish skriver: haha, nej jeg ved faktisk heller ikke om det forestiller en smiley som gaber eller puster, men i dette tilfælde lader vi bare som om den puster ve støv afsted ... og tak for det ...
Hihi Jaa, lad os gøre det ! .
NP
BigBabyWish skriver: Så ramte jeg terminsdag i dag ... Hvor er det stort ! Tænk at der er gået hele 40 uger nu ! Venter spændt og utålmodigt på at blive MOR, så søde piger - send gerne en masse ve-støv i min retning ...
Så ramte jeg terminsdag i dag ... Hvor er det stort !
Tænk at der er gået hele 40 uger nu !
Venter spændt og utålmodigt på at blive MOR, så søde piger - send gerne en masse ve-støv i min retning ...
Whoaaa! Hvor tiden går hva? Kan stadig huske at vi snakkede om at dig og kæresten prøvede at lave jer en ønskebaby Jeg blev meget glad for jeres vegne da det lykkedes, og nu er jeg glad for at jeres datter snart kommer til verden.. Hvad så? Skal du så sættes i gang, eller hvordan? Jeg puster... Jeg puster
fru sørensen skriver: Whoaaa! Hvor tiden går hva? Kan stadig huske at vi snakkede om at dig og kæresten prøvede at lave jer en ønskebaby Jeg blev meget glad for jeres vegne da det lykkedes, og nu er jeg glad for at jeres datter snart kommer til verden.. Hvad så? Skal du så sættes i gang, eller hvordan? Jeg puster... Jeg puster
Jaa, tiden er alligevel gået relativt stærkt når man tænker tilbage ... kan tydeligt huske da jeg testede positivt, tænk at jeg er nået til terminsdag i dag, det er alligevel ret stort.
Nu glæder vi os bare helt vildt til at fødslen går i gang og vi får vores lille datter i armene.
Jeg skal ringe til OUH på mandag hvis jeg endnu ikke har født og snakke om igangsættelse, men håber på at jeg føder af mig selv og gerne snart ... Vi er mere end klar til at hun kommer !
BigBabyWish skriver: Jaa, tiden er alligevel gået relativt stærkt når man tænker tilbage ... kan tydeligt huske da jeg testede positivt, tænk at jeg er nået til terminsdag i dag, det er alligevel ret stort. Nu glæder vi os bare helt vildt til at fødslen går i gang og vi får vores lille datter i armene. Jeg skal ringe til OUH på mandag hvis jeg endnu ikke har født og snakke om igangsættelse, men håber på at jeg føder af mig selv og gerne snart ... Vi er mere end klar til at hun kommer !
Jeg er godt nok glad for jeres vegne.
Jeg håber du får veer søndag morgen efter en dejlig nat med masser af søvn
Men mange gange held og lykke når veerne endelig kommer, så glæder jeg mig til at høre nyheden.
ve-støv ve-støv ve-støv hihihi
Du får også en masse vestøv herfra! Kom så ud lille baby!
Sender en masse positive tanker herfra
Håber der snart sker noget
Synes tiden er gået stærkt..
Vi glæder os til at se billede af det lille vidunder
Stort knus!
MaybeBaby skriver: Jamen du er jo næsten lige blevet gravid?! :-O Gud, hvor går alt da også bare hurtigt! Stort tillykke med milepælen og al overskydende vestøv fra mig til dig! håber du får en fantastisk fødsel!
Jamen du er jo næsten lige blevet gravid?! :-O Gud, hvor går alt da også bare hurtigt! Stort tillykke med milepælen og al overskydende vestøv fra mig til dig! håber du får en fantastisk fødsel!
mange tak ...
ja, de 9 måneder er gået stærkt alligevel!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128