Jeg skal giftes:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Josephinesmor

ja jeg skal sku giftes den 5 november, og det jo lige om snart.. puha.. er faktisk nervøs.. vi gifter os "bare" på rådhuset i første omgang her inden lillemandens ankomst (20 nov) men hvad delen tager jeg på? til jer der blev gift på rådhus hvad fik i ud af dagen, hvordan tilbragte i den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Josephinesmor skriver:

ja jeg skal sku giftes den 5 november, og det jo lige om snart.. puha.. er faktisk nervøs.. vi gifter os "bare" på rådhuset i første omgang her inden lillemandens ankomst (20 nov) men hvad delen tager jeg på? til jer der blev gift på rådhus hvad fik i ud af dagen, hvordan tilbragte i den?

Jeg har desværre ingen erfaring, men hvis jeg selv skulle en tur på rådhuset (selvfølgelig bare af 'nødløsning', Kirken kommer selvfølgelig senere! Hihi... ) så ville jeg stadigvæk dresse mig helt vildt op!! Fin make up, og en flot kjole, efter årstiden!

Stine og Lisa.

Anmeld

15. oktober 2011

TaAsJu

Vi blev viet i vores egen stue her oppe på Grønland af vores borgmester. Vi havde 3 gode venne par som vidner og alle ungerne!! Vi havde lavet en hyggelig middag og hygged os. Af tøj tog jeg er pæn kjole og mande skjorte og bukser for stadig og holde det pænt.. Det er snart to år siden vi blev viet i kirken i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.