Kan det være tegn på snarlig fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har de sidste to dage haft en 'presse' trang som om jeg ska undskyld mig sproget, skide/lave stort. Men jeg kan ik komme af med noget når jeg har det sådan. Sagtens på andre tider men ik når pressetrangen kommer. Genkender trangen fra min sidste fødsel hvor jeg også bedte omPause hele tiden for at gå på wc men sku ik af med noget. Tror I at det er tegn på snarlig fødsel eller er det bare fordi baby trykker på tarmene.???? Har termin om 3 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Benjamins'mor

Det kan også være du har forstoppelse.

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Det kan også være du har forstoppelse.

Det har jeg haft tidligere og det føles ik som det

Anmeld

15. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har de sidste to dage haft en 'presse' trang som om jeg ska undskyld mig sproget, skide/lave stort. Men jeg kan ik komme af med noget når jeg har det sådan. Sagtens på andre tider men ik når pressetrangen kommer. Genkender trangen fra min sidste fødsel hvor jeg også bedte omPause hele tiden for at gå på wc men sku ik af med noget. Tror I at det er tegn på snarlig fødsel eller er det bare fordi baby trykker på tarmene.???? Har termin om 3 uger

Kvinder kan altså få de mærkeligste reaktioner..og lige den der har jeg ikke hørt om før.
Jeg synes du skulle få en snak i telefonen med FG, især fordi du nu er så tæt på termin og det er nr 2 du skal have.
Det kunne jo være kønt om du pludseligt lå på gulvet og fødte

Jeg følger lige med på sidelinjen, for at høre hvad andre siger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. oktober 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Det har jeg haft tidligere og det føles ik som det

Okay, så kan jeg desværre ikke hjælpe.

Anmeld

15. oktober 2011

Filippa & Liva

kan ikk sige om det er tegn på snarlig fødsel eller ej, men kan dog fortælle at jeg har det på nøjagtig samme måde og har haft det i en del dage nu ...

Jeg har termin i dag, så håber selvfølgelig også snart der sker noget her !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.