Spørgsmål om tåge/dis/frostvejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Janni.

Hej Piger

Da Silas var lille/nyfødt fik vi af vide at han ikke måtte stå ud og sove når det var tåget eller diset. 

Nu er han så 7 mdr gammel, og elsker at sove ude i sin barnevogn. Men vi er i tvivl, må han stå ude når det er tåget, diset eller frostvejr?

Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe os på vej. 

God dag til jer der ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Maja_4000

Min sp siger at de må sove ude så længe det er over minus 10 grader .. Og det er vidst også det de går efter i vuggestuerne

Anmeld

15. oktober 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Min sp siger at de må sove ude så længe det er over minus 10 grader .. Og det er vidst også det de går efter i vuggestuerne

Super så må han da gerne det endnu i hvert fald.

1000 Tak for dit svar

Anmeld

15. oktober 2011

Valle81

Janni. skriver:

Hej Piger

Da Silas var lille/nyfødt fik vi af vide at han ikke måtte stå ud og sove når det var tåget eller diset. 

Nu er han så 7 mdr gammel, og elsker at sove ude i sin barnevogn. Men vi er i tvivl, må han stå ude når det er tåget, diset eller frostvejr?

God dag til jer der ude

Det må de gerne, men hvis de lider af fx astmatisk bronkitis er det ikke en god ide:0)

Anmeld

15. oktober 2011

Janni.

Valle81 skriver:

Det må de gerne, men hvis de lider af fx astmatisk bronkitis er det ikke en god ide:0)

Jamen han er 100 % sund og rask, så det må han gerne.

1000 Tak for dit svar 

Anmeld

16. oktober 2011

annec

Janni. skriver:

Hej Piger

God dag til jer der ude

Sebastian er 7 uger gammel, og min SP siger også at han godt må sove ude

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

annec skriver:

Sebastian er 7 uger gammel, og min SP siger også at han godt må sove ude

Altså også dejligt når de nyder det. Silas tog en formiddagslur på 2 ½ time i sin barnevogn fra kl 8. 

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

1000 Tak for jeres svar piger, har en søn som nyder at få lov til at få sin formiddagslur udenfor nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.