Så blev jeg sundhedsservicesekretær :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Annette

Jeg var oppe til eksamen i dag kl. 9.30.
Hende der var oppe før mig kom ud og var dumpet , mega synd for hende.
Hun havde ikke noget teori med og hun kunne ikke svare på de spørgsmål censor og examinator stillede..

Så det var godt nok med bævrende hjerte jeg gik ind, for jeg havde heller ikke teori med..

Men jeg snakkede godt for mig og svarede på alle deres spørgsmål, så det var bare så fedt at komme ind og få at vide jeg havde bestået .

Nogle af de andre fra klassen går meget op i hva for en karakter vi havde fået, men jeg gider ikke det karakterræs, for mig betyder det bare noget om man er bestået eller ej. Man kan være SÅ dårligt til at formulere sig i en opgave, men så være suveræn i praksis, så jeg synes faktisk at karakterene skal skal væk og så skal man bestå eller ikke bestå..

Men rart det er overstået nu
Nu glæder det så om at få et job, så jeg laver ansøgninger på livet løs og håber så der kommer nogle positive svar, jeg har fået 5 afslag, men skal nok igennem en masse ansøgninger endnu, før der kommer et positivt

Knus Annette, nu med ny titel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kæmpe stort tillykke!!! Det er da bare mega dejligt for dig.

Skal du så have nyt arbejde, eller er det en del af dit arbejde?

Anmeld

2. februar 2009

Muslingen

Stort tillykke, hvor er det dejligt for dig.
Kh Fie

Anmeld

2. februar 2009

Strack

Stort tillykke

Anmeld

2. februar 2009

Annette

Zafir skriver:

Kæmpe stort tillykke!!! Det er da bare mega dejligt for dig.

Skal du så have nyt arbejde, eller er det en del af dit arbejde?

Hejsa Zafir..
Nej det er ikke en del af mit arbejde.

Gik sygemeldt fra marts 2007 til oktober 2007, da jeg ikke kunne klare jobbet som sshér mere, efter en trafikulykke.(piskesmæld)

Så skulle jge lige som i gang med noget andet og valgte så SSSén.

Så jeg skal ud og søge nyt i en verden jeg ikke kender, men det skræmmer mig ikke, jeg er fyldt af gå på mod

Tak til I andre også, ja det er rart at være færdig, så mangler jeg lige at få overrakt eksamenspapirerne, det er på fredag

Knus Annette

Anmeld

2. februar 2009

lene

stort tilykke ´med den overstået eksamen,
knus lene

Anmeld

2. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Annette skriver:

Hejsa Zafir..
Nej det er ikke en del af mit arbejde.

Gik sygemeldt fra marts 2007 til oktober 2007, da jeg ikke kunne klare jobbet som sshér mere, efter en trafikulykke.(piskesmæld)

Så skulle jge lige som i gang med noget andet og valgte så SSSén.

Så jeg skal ud og søge nyt i en verden jeg ikke kender, men det skræmmer mig ikke, jeg er fyldt af gå på mod

Tak til I andre også, ja det er rart at være færdig, så mangler jeg lige at få overrakt eksamenspapirerne, det er på fredag

Knus Annette

Okay!! på den måde.

det bliver spændende, at komme ud og prøve ngoet helt andet. Håber du finder et rigtig dejlig sted at arbejde...

KRAM

Anmeld

2. februar 2009

Fines mor

Tillykke med eksamen, det er jo skønt at være færdig. SÅ skal det rigtige job jo bare komme forbi.

Anmeld

3. februar 2009

Annette

JAAAA, nu må det helt rigtige job gerne komme

Er faktisk lidt sur i dag... Jeg fik at afslag med posten, stillingen var afsat til anden side.

Men hov inde på jobindex er stillingen genopslået med overskriften DU SÅ DEN VIST IKKE FØRSTE GANG!!!

Sådan noget kan g odt gøre mig gal i skralden, tror de at jeg er så dum at jeg ikke fatter det er den samme stilling eller hva..

Jeg er sgu så fræk at jeg søger stillingen igen, med overskriften
JEG SÅ DEN FØRSTE GANG OG SØGER DEN IGEN..
Så kan hun sgu lære det!!!

AAAH dejligt at få luftet ventilerne ud, ggg

Knus Annette

Anmeld

3. februar 2009

Heidimed lea

tillykke godt gået Annette, bare dejlig for dig, du er for god??

håber snart det rigtige job dukker op for dig
knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.