første JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvad sker der til dette? Jeg har fået sendt en masse papirer med posten. Sygdoms relaterede, amme papirer osv.

Snakker man kun, eller kigger hun på baby osv?

For min mand er forhindret i vores første besøg (hvilket er fint nok, han har ændret arbejdstider for at kunne deltage i alt andet indtil videre). Jeg tænkte på at tage min far med i stedet. Men hvis vi skal sidde og snakke kun, bla. om amning så er det måske ikke noget for min far..

Hvad gjorde i andre, eller hvad ville i gøre i sådan en situation..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Mira0911

Der bliver dit blodtryk målt, urin tjekket, vejet, høre hjertelyd og udfyldt papir og informationer om dig... Og evt snak om første graviditet... 

Snakken går ikke på amning... Den går på det du ønsker at snakke om... Du har helt sikkert nogle spørgsmål... 

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Der bliver dit blodtryk målt, urin tjekket, vejet, høre hjertelyd og udfyldt papir og informationer om dig... Og evt snak om første graviditet... 

Snakken går ikke på amning... Den går på det du ønsker at snakke om... Du har helt sikkert nogle spørgsmål... 

Okay tak. Jeg fik bare en masse papirer med, med amme spørgsmål; om man har planer om at amme, om man selv er ammet, hvorfor man vil amme, om familien respekterer man vil amme osv.. Så tænkte jeg.. Puha..

Anmeld

15. oktober 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Okay tak. Jeg fik bare en masse papirer med, med amme spørgsmål; om man har planer om at amme, om man selv er ammet, hvorfor man vil amme, om familien respekterer man vil amme osv.. Så tænkte jeg.. Puha..

Okey, tror ikke du skal regne med snakken går på amning... 

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Okey, tror ikke du skal regne med snakken går på amning... 

Super.. Så kan jeg måske godt tage min far med, hvis snakken ikke skal få på det.. Tak for svaret..

Anmeld

15. oktober 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Super.. Så kan jeg måske godt tage min far med, hvis snakken ikke skal få på det.. Tak for svaret..

Ja det kan du roligt... Det var så lidt.. 

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Andre?

Anmeld

15. oktober 2011

mor2011_

afhæng af hvor lang er du henne når du skal til jdm.her til første besøg blev snakket om graviditeten og om min første  fødslen,amning og bare sådan snak hun har ikke tjekker urin eller andet og var der i uge 15 ved første besøg så det er kun snak

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

afhæng af hvor lang er du henne når du skal til jdm.her til første besøg blev snakket om graviditeten og om min første  fødslen,amning og bare sådan snak hun har ikke tjekker urin eller andet og var der i uge 15 ved første besøg så det er kun snak

Jeg har regnet mig frem til at jeg skal til første JM besøg når jeg er 14+6..

Anmeld

15. oktober 2011

Nitz - <3 David

Til min første konsultation snakkede vi bare.. Og fik en masse papire.. og så skulle jeg skrive under på nogle ting fra sundhedsplejersken.. Det var først til 2. konsultation jeg fik tjekket blodtryk og hjertelyd. Og der mærkede hun også på maven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.