De dersens startpakker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

PernilleogDennis

Ja som overskriften lyder så er jeg blevet ringet op af en eller anden dame der nævnte nogget med en gratis startpakke i babysam,, matas, ønskebørn.. Ved ikke om der er flere steder også?? Men hvad er det helt nøjagtig? Er det noget man kan bruge til noget, og kan man kun få den et sted? fx matas?

Og hvornår kan man hente dem? Skal man medbringe evt vandre journal eller??

-Hvor har I baby startpakker fra, og er i glade for dem??

Håber i vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Noneother

Det foregår som regel ved at du går ind på deres hjemmeside, og trykker ja tak til at deres "samarbejdspartnere/sponsorer" må kontakte dig. så får du en mail med kvit. på det. printer den ud og går ned i butikken med den

Det er som regel prøver på cremer, bleer, mor-barn blade og lidt vareprøver. Babysam har osse en blespand med hvor du så skal købe herre dyre refill´s til, hvis du vil bruge den mere end en uge.

De har i:
Babysam, matas, rema1000 (NY) og de har eller havde osse i Bilka.

Jeg fik fra Babysam og Matas, men fortrød bittert da jeg pludselig fik opringninger fra anmassende telefonsælgere på alle tider af døgnet. Det var ikke hvad jeg havde brug for som ny mor, og NEJ jeg læste ikke deres betingelser  inden jeg trykkede ja tak.

Så HINT. Hvis du vælger at benytte dig af dem, så opgiv et falsk telefonnummer.

Anmeld

14. oktober 2011

PernilleogDennis

Noneother skriver:

Det foregår som regel ved at du går ind på deres hjemmeside, og trykker ja tak til at deres "samarbejdspartnere/sponsorer" må kontakte dig. så får du en mail med kvit. på det. printer den ud og går ned i butikken med den

Det er som regel prøver på cremer, bleer, mor-barn blade og lidt vareprøver. Babysam har osse en blespand med hvor du så skal købe herre dyre refill´s til, hvis du vil bruge den mere end en uge.

De har i:
Babysam, matas, rema1000 (NY) og de har eller havde osse i Bilka.

Jeg fik fra Babysam og Matas, men fortrød bittert da jeg pludselig fik opringninger fra anmassende telefonsælgere på alle tider af døgnet. Det var ikke hvad jeg havde brug for som ny mor, og NEJ jeg læste ikke deres betingelser  inden jeg trykkede ja tak.

Så HINT. Hvis du vælger at benytte dig af dem, så opgiv et falsk telefonnummer.

Ej det lyder da lidt bøvlet, hvis man ikke i forvejen har styr på computere? Tror ikkke det er noget for mig så, hehe.. Men tak for svaret.

Anmeld

14. oktober 2011

oerbaek

jeg har fået fra libero, matas, babysam og har været glade for dem alle, jeg har aldrig modtaget opkald fra nogle af dem...

Anmeld

14. oktober 2011

Noneother

PernilleogDennis skriver:

Ej det lyder da lidt bøvlet, hvis man ikke i forvejen har styr på computere? Tror ikkke det er noget for mig så, hehe.. Men tak for svaret.

Selv tak. men der er seriøst heller ikke noget i de babybags, som du ikke kan undvære, eller købe for stortset ingen penge selv. Det er ren reklame.

Anmeld

14. oktober 2011

oerbaek

PernilleogDennis skriver:

Jeg gik bare ind i en matas butik og fik tilmeldt mig matas club og dermed fik jeg baby pakken, så du behøver ikke bruge computeren.

Anmeld

14. oktober 2011

Taniakb

Noneother skriver:

Selv tak. men der er seriøst heller ikke noget i de babybags, som du ikke kan undvære, eller købe for stortset ingen penge selv. Det er ren reklame.

Jeg synes så er at den i Matas ikke var så vild endag. Den kunne jeg godt ha overlevet.

Libero synes jeg var Super..

Og babysam får du jo også en ble spand med..

Anmeld

14. oktober 2011

wmillapigenw

Jeg har bestilt baby pakker og fået både fra babysam, kvickly(pampers), libero(kommer 2 måneder før termin). den fra pampers der er en masse godt i den. og den fra babysam er der masser af godt for både dig og baby og der er en blespand med i babypakken!

bestiller i matas når jeg bliver 18 til februar, 1 måned før termin.

også er der kommet noget helt nyt i rema 1000 de kører også med baby pakker nu, som skal bestilles på nettet (: den skal self også bestilles. der er mange gode ting i den har jeg set/læst på pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.