Igår aftes fik jeg mens. det havde jeg egentligt regnet med, fordi vi ikke havde særlig meget tid til at dyrke sex i denneher måned... Men så tænker jeg: Ville jeg overhovedet have en lille baby og hvorfor? - på den ene side dukker alle de følelser op, fra vi mistede barnet og det

Ikke at jeg overhovedet regner med at blive helt vildt ked af det, når jeg så bliver gravid...
Men jeg ved jeg ikke vil have et julebarn, så jeg har 'kun' en periode mere at prøve i nu her, ellers holder jeg pause i 2 mrd... Men de 2 andre gange er jeg jo blevet gravid, bare jeg har snuset til Tom... Og nu er jeg ikke blevet gravid i 2 mrd...

mmm. Også føler jeg også der er kuk i mine menstruationer. Sidste gang kom den på 25. dagen, normalt er det 27. dagen kl. 5 om morgenen. Igår nåede jeg lige at tænke: Ahh måske er den der, fordi den først kom på 27. dagen om aftenen...
- Alligevel, er jeg jo syg ligenu. Jeg har så ligget og set første sæson af Årgang 0 på sputnik og måtte græde, da alle ungerne blev født og tænkte: Også mig ha!!!
På den andenside har jeg det sådan: har jeg overhovedet lyst til det? - Jeg tænkte i morges, om jeg skulle købe en pakke p-ring, der er 3 ringe, dvs til 3 mrd. Så holder jeg pause i 3 mrd og prøver først at blive gravid igen, til et 'sidst i januar barn'... Men så ved jeg med SIKKERHED at der går et helt ÅR fra nu

Jeg skulle jo for fanden ha fået et barn lige om lidt... der er 2 uger til jeg skulle gå på barsel nu

Og hvorfor fanden er jeg så ikke gravid igen?
Måske kan jeg ikke blive gravid? - HVORFOR er det så svært nu, når jeg bare har nyset på manden de sidste gange?!... Den allersidste gang ved jeg PRÆCIS hvilket knald der var 'bang' i, fx...
Øv, hvor er det bare træls... faktisk...

Hvad skal jeg gøre? Eller skal jeg gøre noget? Skal jeg bare prøve en måned merel, som jeg havde tænkt mig også holde 2 mrds pause?? eller... Skal jeg holde pause nu, og hvorfor føles det som om man slet ikke har lyst tila t få et barn alligevel?...

Når jeg alligevel græder, når jeg ser små babyer og tænkte: Også mig...
Idun går jo konstant og spørger om vi ikke laver en ny baby, som vi lovede... åhh hvor er det svært

æv faktisk.
KRAM
Zafir, der er godt forvirret ligenu...