Jeg syntes helt jeg har mistet modet... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Igår aftes fik jeg mens. det havde jeg egentligt regnet med, fordi vi ikke havde særlig meget tid til at dyrke sex i denneher måned... Men så tænker jeg: Ville jeg overhovedet have en lille baby og hvorfor? - på den ene side dukker alle de følelser op, fra vi mistede barnet og det Ikke at jeg overhovedet regner med at blive helt vildt ked af det, når jeg så bliver gravid...

Men jeg ved jeg ikke vil have et julebarn, så jeg har 'kun' en periode mere at prøve i nu her, ellers holder jeg pause i 2 mrd... Men de 2 andre gange er jeg jo blevet gravid, bare jeg har snuset til Tom... Og nu er jeg ikke blevet gravid i 2 mrd... mmm. Også føler jeg også der er kuk i mine menstruationer. Sidste gang kom den på 25. dagen, normalt er det 27. dagen kl. 5 om morgenen. Igår nåede jeg lige at tænke: Ahh måske er den der, fordi den først kom på 27. dagen om aftenen...

- Alligevel, er jeg jo syg ligenu. Jeg har så ligget og set første sæson af Årgang 0 på sputnik og måtte græde, da alle ungerne blev født og tænkte: Også mig ha!!!

På den andenside har jeg det sådan: har jeg overhovedet lyst til det? - Jeg tænkte i morges, om jeg skulle købe en pakke p-ring, der er 3 ringe, dvs til 3 mrd. Så holder jeg pause i 3 mrd og prøver først at blive gravid igen, til et 'sidst i januar barn'... Men så ved jeg med SIKKERHED at der går et helt ÅR fra nu Jeg skulle jo for fanden ha fået et barn lige om lidt... der er 2 uger til jeg skulle gå på barsel nu Og hvorfor fanden er jeg så ikke gravid igen?

Måske kan jeg ikke blive gravid? - HVORFOR er det så svært nu, når jeg bare har nyset på manden de sidste gange?!... Den allersidste gang ved jeg PRÆCIS hvilket knald der var 'bang' i, fx...

Øv, hvor er det bare træls... faktisk...

Hvad skal jeg gøre? Eller skal jeg gøre noget? Skal jeg bare prøve en måned merel, som jeg havde tænkt mig også holde 2 mrds pause?? eller... Skal jeg holde pause nu, og hvorfor føles det som om man slet ikke har lyst tila t få et barn alligevel?... Når jeg alligevel græder, når jeg ser små babyer og tænkte: Også mig...

Idun går jo konstant og spørger om vi ikke laver en ny baby, som vi lovede... åhh hvor er det svært æv faktisk.

KRAM
Zafir, der er godt forvirret ligenu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Mca<3

Kæreste dig Ja self. skal du prøve en md mere Kan kun sige jeg ved hva det vil sige at miste og blive utålmodig Det skal nok komme ,,,

Anmeld

2. februar 2009

DK

Hej

Hvorfor gå så meget op i om det bliver et julebarn? Jeg har et barn født d 25.12 og selv om det er lidt upraktisk, så har alle tilgengæld fri den dag, og mange synes det er hyggeligt at mødes med hinanden, og få boller og varm kakao og fødselsdagssang!!! Det med julen handler jo om at vi skal samles som familie, og ved i alt fald at mit hyggeligste juleminde var med familien dagen efter Kirstine blev født. Alle samledes hos os, og vi spiste, kiggede på Kirstine og nød det. Det var bare som om hele julens budskab gik i et med den julero der var den dag!!

Så tag det da stille og roligt. Sig til dig selv at hvis du ikke bliver gravid de næste par måneder, så fint nok, intet julebarn, og hvis du bliver; så jubel for så blev du jo gravid igen!!!

Jeg har læst din beretning om den lille spunk, og det rørte mig dybt. Jeg kan godt forstå du går lidt i spåner lige nu, når tiden nærmer sig for barsel/termin. Det er klart det kalder tanker frem.Tag det stille og roligt. Måske har dit indre også lige haft brugt for at komme sig helt, inden det er klar til at omfavne et nyt lille liv? Det er jo super hårdt det du/i har været ude for, og der er da ikke noget at sige til at du lige har brug for lidt ro ovenpå alt det. Måske er det det din krop ubevidst fortæller dig? Hvis jeg var dig ville jeg ikke tage p-ringen, men bare tænke at i tager det stille og roligt de næste par mdr. og så prøver for alvor igen når "faren" for et lille julemirakel er ovre. Måske bliver du gravid inden, men altså ville det ikke også være dejligt nok at fejre jul med den største gave af alle til december?

Knus Ditte

Anmeld

2. februar 2009

HeY

Zafir skriver:

Igår aftes fik jeg mens. det havde jeg egentligt regnet med, fordi vi ikke havde særlig meget tid til at dyrke sex i denneher måned... Men så tænker jeg: Ville jeg overhovedet have en lille baby og hvorfor? - på den ene side dukker alle de følelser op, fra vi mistede barnet og det Ikke at jeg overhovedet regner med at blive helt vildt ked af det, når jeg så bliver gravid...

Men jeg ved jeg ikke vil have et julebarn, så jeg har 'kun' en periode mere at prøve i nu her, ellers holder jeg pause i 2 mrd... Men de 2 andre gange er jeg jo blevet gravid, bare jeg har snuset til Tom... Og nu er jeg ikke blevet gravid i 2 mrd... mmm. Også føler jeg også der er kuk i mine menstruationer. Sidste gang kom den på 25. dagen, normalt er det 27. dagen kl. 5 om morgenen. Igår nåede jeg lige at tænke: Ahh måske er den der, fordi den først kom på 27. dagen om aftenen...

- Alligevel, er jeg jo syg ligenu. Jeg har så ligget og set første sæson af Årgang 0 på sputnik og måtte græde, da alle ungerne blev født og tænkte: Også mig ha!!!

På den andenside har jeg det sådan: har jeg overhovedet lyst til det? - Jeg tænkte i morges, om jeg skulle købe en pakke p-ring, der er 3 ringe, dvs til 3 mrd. Så holder jeg pause i 3 mrd og prøver først at blive gravid igen, til et 'sidst i januar barn'... Men så ved jeg med SIKKERHED at der går et helt ÅR fra nu Jeg skulle jo for fanden ha fået et barn lige om lidt... der er 2 uger til jeg skulle gå på barsel nu Og hvorfor fanden er jeg så ikke gravid igen?

Måske kan jeg ikke blive gravid? - HVORFOR er det så svært nu, når jeg bare har nyset på manden de sidste gange?!... Den allersidste gang ved jeg PRÆCIS hvilket knald der var 'bang' i, fx...

Øv, hvor er det bare træls... faktisk...

Hvad skal jeg gøre? Eller skal jeg gøre noget? Skal jeg bare prøve en måned merel, som jeg havde tænkt mig også holde 2 mrds pause?? eller... Skal jeg holde pause nu, og hvorfor føles det som om man slet ikke har lyst tila t få et barn alligevel?... Når jeg alligevel græder, når jeg ser små babyer og tænkte: Også mig...

Idun går jo konstant og spørger om vi ikke laver en ny baby, som vi lovede... åhh hvor er det svært æv faktisk.

KRAM
Zafir, der er godt forvirret ligenu...

Puuha, jeg håber du er okey med alle de tanker du går med .
det med om i vil have et barn og hvorfor osv..
måske det bare en sur periode du er inde i, fordi det ikke gider og lykkes for jer .. Jeg bliver selv monster irrerteret når jeg ser at jeg har fået mens, for jeg håber os ligeså meget som dig, at der snart er bid !!! ..

selvom i ikke har været så meget sammen, så burde det sagsten ku lade sig gør ,at gør dig gravid, hvis i har ramt Æg-løsningen ..

Op med humøret

- krydser for jer i denne månede her.

Anmeld

2. februar 2009

Moderator

DK skriver:

Hej

Hvorfor gå så meget op i om det bliver et julebarn? Jeg har et barn født d 25.12 og selv om det er lidt upraktisk, så har alle tilgengæld fri den dag, og mange synes det er hyggeligt at mødes med hinanden, og få boller og varm kakao og fødselsdagssang!!! Det med julen handler jo om at vi skal samles som familie, og ved i alt fald at mit hyggeligste juleminde var med familien dagen efter Kirstine blev født. Alle samledes hos os, og vi spiste, kiggede på Kirstine og nød det. Det var bare som om hele julens budskab gik i et med den julero der var den dag!!

Så tag det da stille og roligt. Sig til dig selv at hvis du ikke bliver gravid de næste par måneder, så fint nok, intet julebarn, og hvis du bliver; så jubel for så blev du jo gravid igen!!!

Jeg har læst din beretning om den lille spunk, og det rørte mig dybt. Jeg kan godt forstå du går lidt i spåner lige nu, når tiden nærmer sig for barsel/termin. Det er klart det kalder tanker frem.Tag det stille og roligt. Måske har dit indre også lige haft brugt for at komme sig helt, inden det er klar til at omfavne et nyt lille liv? Det er jo super hårdt det du/i har været ude for, og der er da ikke noget at sige til at du lige har brug for lidt ro ovenpå alt det. Måske er det det din krop ubevidst fortæller dig? Hvis jeg var dig ville jeg ikke tage p-ringen, men bare tænke at i tager det stille og roligt de næste par mdr. og så prøver for alvor igen når "faren" for et lille julemirakel er ovre. Måske bliver du gravid inden, men altså ville det ikke også være dejligt nok at fejre jul med den største gave af alle til december?

Knus Ditte

Grunden til at jeg ikke vil have et julebarn, er at jeg selv har fødselsdag den 29. november. Hvis jeg vil holde fødselsdag, går det altid oveni den første julefrokostweekend, eller 1. søndag i advent (( I REALLY HATE IT!!!... Jeg ÆLSGER ÆLSGER ÆLSGER fødselsdag og jeg elsker at gøre det noget specielt, for Idun, for Tom, for mig, for folk jeg holder af. Det er den dag om året, hvor man virkelig har mulighed for at være specielt, blive fejret på en ekstra særlig måde osv. Derfor vil jeg ikke have et julebarn.

Jeg holdte selv 30 års fødselsdag her i november (på min fødselsdag). Næsten halvdelen af gæsterne meldte fra. Det blev en stor fest, men stadig - at stå med en halv fest, når man har inviteret folk op til 2 år, før festdagen. Det er MEGA træls. Jeg vil virkelig ønske for mit barn, at give dem en fødselsdag de kan fejre og føles speciel altid og derfor ikke omkring jul.

I forvejen har vi bare mega mange jule-fødselsdage(min farmor 22/11, mig29/11, min fars kone 1/12, min svigerfar 22/12, min fætter23/12) i min familie, så det ville bare være endnu værre med et julebarn - Og ja I KNOW, at barnet ikke bliver forkert, af ikke at have en unik fødselsdag, men alligevel.

Så enten i starten af november, eller slutningen af januar...

Anmeld

4. februar 2009

Liza_h

Kære skat.

Hvor jeg dog føler med dig Ziffi... hvor er det bare røvuretfærdigt, at vi 2 ikke får vores barn samtidig, at du og Tom skulle igennem det usigelige at miste et barn, Men jeg ved at du er stærk Ziffi, jeg ved at Tom er der 180% for dig og at Idun jo er som børn er flest, ærlig, kærlig og krævende *s* men at hun samtidig elsker dig usigeligt.

Jeg vil ikke sige til dig at tiden læger alle sår, for det gør den langt fra, men med tiden bliver det lettere at tænke på spunken som den storespunk for den nye i engang får og lillespunk for Idun, som bare aldrig skulle være med i verden.

Jeg ved at Guderne giver dig styrke Ziffi, og jeg ved at når tiden er rigtig så vil Frey skænke dig den største gave, nemlig at blive gravid igen. Men som andre har skrevet, så tænker du måske for meget over det nu, og det gør det jo ikke bedre når du ved at jeg og andre af dine veninder og i din omgangskreds snart skal være forældre.

Jeg tænker på dig skat, og du skal vide at jeg altid er her for dig.

kram

Anmeld

4. februar 2009

Mca<3

DK skriver:

Hej

Knus Ditte

Præcis .. Min søn er også fra den 25 dec . Kanon hyggeligt , så er det bare her hele familien samles .. Min søn kunne ikke tænke sig det anderledes . Er selv fra den 17 dec og har også altid været glad for dette

Anmeld

4. februar 2009

Moderator

3 gangs mor skriver:

Præcis .. Min søn er også fra den 25 dec . Kanon hyggeligt , så er det bare her hele familien samles .. Min søn kunne ikke tænke sig det anderledes . Er selv fra den 17 dec og har også altid været glad for dette

Jeg syntes det er rigtig fint at der er mange der elsker sin jule-fødselsdag. Jeg har bare altid været ked af min og derfor har jeg ikke lyst til at lave endnu en jule-fødselsdag i familien. Måske svært at forstå for nogen, det er ikke fordi jeg siger at jeres er forkerte, hvis i godt kan lide dem, jeg har bare ikke lyst til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.