Lån en barnevogn, eller udlej din egen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.524 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

lejlael

Hej

Hvis du netop har fået dit 1. barn, og muligvis overvejer at få nr. 2 på et senere tidspunkt, så var det måske en ide, at udleje barnevognen eller autostolen i mellemtiden.

Prøv at tjekke www.lej-eller-laan.dk . De giver mulighed for at udleje babyudstyr, barnevogne, autostole, børnetøj og meget mere.

Bare et tip :-)
Lejla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Mca<3

Ideen er måske smart nok , Jeg ville personligt ikke leje min barnevogn ud så den kunne blive slidt op inden jeg måske skulle bruge den igen Har lige kigget forbi siden ,, der er heller intet baby udstyr på siden endnu .

Anmeld

2. februar 2009

Mormilla

3 gangs mor skriver:

Ideen er måske smart nok , Jeg ville personligt ikke leje min barnevogn ud så den kunne blive slidt op inden jeg måske skulle bruge den igen Har lige kigget forbi siden ,, der er heller intet baby udstyr på siden endnu .

Enig... Vil gerne ha at mine ting os skal se pæne ud til nummer to... Men det er da fint hvis man har brug for penge

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Helt enig det ville jeg heller ikke...

Anmeld

2. februar 2009

lejlael

Egentlig tror jeg hellere ikke at jeg ville udleje min barnevogn, hvis jeg skulle have en mere - men, måske vill jeg overveje det, hvis jeg vidste, at jeg ikke ville have flere børn - man kunne jo også bare sælge den, men det er ideen om, at "dele" ting, som jeg synes er god

:-) Lajla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.