så fik jeg endelig taget mig sammen til at fortælle min chef at jeg er blevet gravid og er 16 uger henne imorgen! havde godt nok sommerfugle i maven på vej derned og inden jeg skulle sige det kunne jeg ikke rigtigt sige det! men fik det da sagt og han tog det slet ikke slemt! han smilede bare og sagde KUN positive ord omkring det til mig, og sagde han godt kunne forstå jeg ikke valgte en abort! så fedt! han sagde også at så voksen som jeg er, så klarer jeg med stor stil at få et barn! så fedt!
det skal så lige siges at han selv skal være far i næste måned omkring d. 19 - så det var også med til at jeg intet har fortalt ham før og var lidt bange for at fortælle ham det!
det skal også siges at han altid har været en herlig chef ! og hvis man skal noget så får man fri til det og arbejder det af en anden gang! åååh jeg elsker mit arbejde!! kommer godt nok til at savne det arbejde når det er slut dernede til januar! :i
lige nogen glædes ting/ord jeg lige syntes jeg ville dele med jer dejlige mennesker herinde!! 
Anmeld