Puha nu er det endelig overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

wmillapigenw

så fik jeg endelig taget mig sammen til at fortælle min chef at jeg er blevet gravid og er 16 uger henne imorgen! havde godt nok sommerfugle i maven på vej derned og inden jeg skulle sige det kunne jeg ikke rigtigt sige det! men fik det da sagt og han tog det slet ikke slemt! han smilede bare og sagde KUN positive ord omkring det til mig, og sagde han godt kunne forstå jeg ikke valgte en abort! så fedt! han sagde også at så voksen som jeg er, så klarer jeg med stor stil at få et barn! så fedt! 

det skal så lige siges at han selv skal være far i næste måned omkring d. 19 - så det var også med til at jeg intet har fortalt ham før og var lidt bange for at fortælle ham det!

det skal også siges at han altid har været en herlig chef ! og hvis man skal noget så får man fri til det og arbejder det af en anden gang!  åååh jeg elsker mit arbejde!! kommer godt nok til at savne det arbejde når det er slut dernede til januar! :i

lige nogen glædes ting/ord jeg lige syntes jeg ville dele med jer dejlige mennesker herinde!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

TaAsJu

Der findes alt for få som din chef  tillykke med du fik det fortalt

Anmeld

14. oktober 2011

wmillapigenw

Ja det gør der! og han klappede mig endda på ryggen! & tak

Anmeld

14. oktober 2011

Koen.

det er lidt dumt at man nogen gange frygter noget, selvom der faktisk intet er at frygte, men det må have lettet at få det fortalt

Anmeld

14. oktober 2011

FrkAnnette

Dejligt at høre at det gik godt, og han tog godt imod det!

Anmeld

14. oktober 2011

Janni.

Sådan, det er god stil ..! 

Anmeld

14. oktober 2011

wmillapigenw

tak tøser! & han har endda spurgt om jeg glæder mig siden og sagt at nu kan jeg bestille en af de baby pakker vi lige er begyndt at køre med i rema! & han sagde endda det bliver godt for dig! jeg er helt rystet over de overraskende ord han har givet mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.