Til jer, som ejer noget fra mærket "Champs" .. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Mor Christa

Hello Ladies.
Jeg har købt en heldragt fra Champs.. Den med kopletterne på - kunne simpelthen ikke stå for den!!
Men nu kommer problemet så; Har I andre problemer med Champs kvalitet ifbm. vaskning af tøjet?
Jeg har vasket heldragten 2 gange kun, og synes der er kommet vaskefnuller allerede? :/ Har ellers en body fra Champs også, og der har aldrig været problemer..
Andre der oplever det samme med tøj derfra? Eller, har I nogle gode vaskeråd til mig, så der ikke kommer vaskefnuller så hurtigt? :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

mth1987

Jeg har en body og heldragt med musselmalet. Har vasket det i hånden da jeg ikk turde i maskinen så det nok ikk den store hjælp

Anmeld

14. oktober 2011

Mor Christa

mth1987 skriver:

Jeg har en body og heldragt med musselmalet. Har vasket det i hånden da jeg ikk turde i maskinen så det nok ikk den store hjælp

Hehe, ja jeg overvejer selv at vaske den i hånden fra nu af, så den ikke når ast blive grim!! Det ville jeg godt nok være ked af ..
Men bodyen jeg har derfra, har der aldrig været problemer med.. Underligt

Anmeld

14. oktober 2011

Loa

Øv jeg har da en ubrugt ko heldragt derfra.... Tør da næsten ikke vaske den nu

Anmeld

14. oktober 2011

Mor Christa

Loa skriver:

Øv jeg har da en ubrugt ko heldragt derfra.... Tør da næsten ikke vaske den nu

Åh - jeg vil ikke gøre dig bange for at vaske Måske jeg har gjort noget forkert.. Hmm .. ved bare ikke hvad Har vasket den ved 30 grader og den har ikke været tumblet. Den er altså heller ikke grim endnu, synes bare der var noget begyndende vaskefnuller - tror jeg vasker den i hånden næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.