GraVitamin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

M&N

Hej alle sammen 

Jeg er jo begyndt at tage GraVitamin pga. folsyre indtil 12. uge.
Jeg havde normalt at sluge piller, VIRKELIG! Og jeg kan ikke døje at skulle sluge disse piller? Synes bare de er enorm store, i forhold til andre vitamin piller?
Er der andre piller med samme formål som GraVitamin som måske er billigere og måske lidt mindre?
For så ku' jeg godt bruge noget hjælp her  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg købte alm folinsyre og så alm vitamin piller på apoteket , de er ik særlig stor nemlig ..

Tror et glas koster omkring 60 kr for 100 piller ..

Anmeld

14. oktober 2011

Kofoed.

Der er rigtig mange graviditets vitaminer ude på market, vitol (mener det er det de hedder), matas har også nogle og så er der en masse mærker jeg slet ikke kender navnet på der har nogle, meeeen du kan købe folsyre pille i matas - 100 for 71 kr og så kan du købe almindelige vitaminpiller ved siden af. Men du bør også få 10 mg d-vitamin hver dag, det kan du få enten igennem multivitamin piller eller også tage nogle kun d-vitamin piller.

Men du må heller vende dig til at sluge piller, for du kommer til det tit under graviditeten Og tillykke med den

Anmeld

14. oktober 2011

M&N

Pernille08 skriver:

Jeg købte alm folinsyre og så alm vitamin piller på apoteket , de er ik særlig stor nemlig ..

Tror et glas koster omkring 60 kr for 100 piller ..

Tak Men kan man ikke få nogle hvor alt er i én, uden de er så store?

Anmeld

14. oktober 2011

mortilnoahogmelina

CelineAlexia skriver:

Tak Men kan man ikke få nogle hvor alt er i én, uden de er så store?

et tror jeg deværre ikk

Anmeld

14. oktober 2011

132319

Apotekets egne graviditets vitaminer, indeholder det samme men er knapt så store. Der skal man dog tage to om dagen men så er det jo ikke så hårde at sluge

Anmeld

14. oktober 2011

132319

132319 skriver:

Apotekets egne graviditets vitaminer, indeholder det samme men er knapt så store. Der skal man dog tage to om dagen men så er det jo ikke så hårde at sluge

De hedder i øvrigt Apovit Gravid

http://www.webapoteket.dk/produkter/apovit-gravid-multivitamintabletter-90-stk

Anmeld

14. oktober 2011

Annette A

Må indrømme at jeg bryder mig ikke om at sluge hele piller, så bider altid mine vitaminpiller midt over og sluger dem i flere dele og med antibiotika skærer jeg dem i flere stykker. Kan bare ikke det med at sluge hele piller, men løser det på den måde. Men du kan da sikkert få nogle der er mindre.. 

Anmeld

15. oktober 2011

Tona

Hej alle sammen 

Jeg er jo begyndt at tage GraVitamin pga. folsyre indtil 12. uge.
Jeg havde normalt at sluge piller, VIRKELIG! Og jeg kan ikke døje at skulle sluge disse piller? Synes bare de er enorm store, i forhold til andre vitamin piller?
Er der andre piller med samme formål som GraVitamin som måske er billigere og måske lidt mindre?
For så ku' jeg godt bruge noget hjælp her  

Jeg havde samme problem som dig, men jeg åd alligevel troligt Gravitamin gennem hele min gravidtitet. Jeg syntes at det var den bedst mulige måde at få dækket vitaminbehovet graviditeten igennem uden at skulle spise alle mulige kosttilskud ved siden af.

Jeg fandt en metode der virkede for mig. Jeg tog en mundfuld mad i munden (stor mundfuld) og så tyggede jeg det helt fint og så tog jeg pillen i munden så den ligesom blev pakket ind i mad. Så gled den ned for det føles ligesom at synke mad...man mærker ikke pillen. Måske det også virker for dig

(Rigtig omfattende blev det så da jeg begyndte at tage omega 3 piller og kalkpiller og ekstra d-vitamin ved siden af!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.