Pyhaa det er hårdt nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej kære piger...

Så har jeg "kun" 20 dage tilbage og kan slet ikke vente tiden af nu... samtidig med at min krop er MEGET belastet og helt sikkert gravid med stort G;-)

hvordan har i andre det??

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

NLME<3

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Hej kære piger...

Så har jeg "kun" 20 dage tilbage og kan slet ikke vente tiden af nu... samtidig med at min krop er MEGET belastet og helt sikkert gravid med stort G;-)

knus herfra

Hey Hey Jeg har 24 dage til temin i dag wup wup.. Synes det er ved at være godt hårdt nu Glæder mig rigtig meget til at få min "gamle" krop igen. Synes det er skønt og være gravid, og mærke den lille trold mosle rundt inde i maven, meeeen når man kommer så langt hen og næsten ikke kan tage strømper på selv, så glæder jeg mig til det er over

Anmeld

16. oktober 2011

babyMark

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Hej kære piger...

knus herfra

ih hvor kan jeg godt følge dig.

jeg glæder mig bare SÅ meget til der kun er under 3 uger til min termin...er 34+2 idag, og jeg er allerede ved at være utålmodig, samtidig med at jeg ved hvordan jeg kommer til at savne at være gravid lige om lidt. Det er altså lidt underligt.

Men har totalt mange humørsvingninger for tiden. Parkerede inde i byen og så åd betalingsboksen først min p-billet og så mit dankort, så måtte stå og vente på en vagt med bilen fyldt af fødevarer og meget tissetrængende...tror nok jeg kom til at råbe "for helvede da også" ind i vagttelefonen....men endte med at spare parkeringsafgiften..

tålmodighed den er long gone i hvert fald

Anmeld

20. oktober 2011

Ølgaard

Ja Puhaaa siger jeg også bare  Har præcis 14 dage til termin idag, jeg er så utålmodig nu...

Kan næsten ikke vente til prinsessen kommer ud

Er meget belastet efterhånden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.