jeg er her i nu bare med nyt navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej piger. jeg er her stadig dog med nyt navn, da jeg åbenbart bliver forfulgt her inde... og vedkommende sladre om alt hvad jeg skriver her inde på baby.dk til min kæreste...

jeg giver mit nye navn her inde senere.. min datter hedder betinna så kan i se på fødselslisten hvem jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Kofoed.

Blev lidt "ej, håber hun har det godt" da jeg så du var væk. Håber du finder ud af det hurtigt, så du ikke skal bøvle med sådan nogle trælse mennesker.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Blev lidt "ej, håber hun har det godt" da jeg så du var væk. Håber du finder ud af det hurtigt, så du ikke skal bøvle med sådan nogle trælse mennesker.

et bliver åbenbart mega svært at slippe af med personen da hun snager i alt hvad jeg foretager og fortælle det til min kæreste det nemlig hans eks.. og hun kan bare ik passe sig selv. skønt min kæreste er ligeglad med hvad hun fortæller ham

Anmeld

14. oktober 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

et bliver åbenbart mega svært at slippe af med personen da hun snager i alt hvad jeg foretager og fortælle det til min kæreste det nemlig hans eks.. og hun kan bare ik passe sig selv. skønt min kæreste er ligeglad med hvad hun fortæller ham

Har du snakket med skaff om hende? evt de da hjælpe med et eller andet?

Lækkert manden er ligeglad, men hvorfor siger han ikke noget med store bogstaver til hende? måske hun så ville stoppe med videregivelsen i det mindste.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Har du snakket med skaff om hende? evt de da hjælpe med et eller andet?

Lækkert manden er ligeglad, men hvorfor siger han ikke noget med store bogstaver til hende? måske hun så ville stoppe med videregivelsen i det mindste.

jeg har snakket med staff. om det. men de gider intet gøre...

nu har vedkommende så søgt om bopælsretten grudet det jeg skrev i min tidligere tråd. og ja der er jo en grund til datteren bor hos sin far. den kan du få i privat hvis det er.

men er bare træt af hun ik kan lade os være i fred. hvad jeg mener om hendes datter er da lige meget, om jeg kander hende dum osv. det har ingen betydning. for barnet er ik mit.

Anmeld

14. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

jeg har snakket med staff. om det. men de gider intet gøre...

nu har vedkommende så søgt om bopælsretten grudet det jeg skrev i min tidligere tråd. og ja der er jo en grund til datteren bor hos sin far. den kan du få i privat hvis det er.

men er bare træt af hun ik kan lade os være i fred. hvad jeg mener om hendes datter er da lige meget, om jeg kander hende dum osv. det har ingen betydning. for barnet er ik mit.

jeg overvejer meget om jeg skal anmelde dig for at sprede løgne herinde!?

Hvad i alverden bilder du dig egentlig ind?

At maile frem og tilbage med gode råd og forklaringer i 1½ (HALVANDEN) time er IKKE "ikke at gide gøre noget"!!!

Du bliver nødt til at forstå at vi ikke KAN blande os i folks privatliv! Vi hjælper ALT hvad vi kan herinde - ligeosm vi også har gjort for DIG tidligere - men vi kan ikke blande os i de ting der foregår udenfor baby.dk! Slet ikke når der ikke er et eneste bevis! det er politiet og amtets opgave!

Anmeld

14. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Tror hurtigt at man kan føle sig svigtet, når man er ked af det og frustreret. Og ligeledes at man kan blive sur og skuffet når man forgæves prøver at hjælpe med gode råd 

Jeg håber det hele løser sig og at du har det godt.  Jeg tror, som de andre piger skriver, at det er rigtig vigtigt, at du er obs på fødselsdepression. Det lyder ikke til, at du har det godt. (!?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.