MD i eftermiddag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

GitteC78

Hej piger

Så er dagen endelig kommet, hvor manden og jeg skal til MD scanning og se den lille... Vi har fået en tid kl. 14.30 og dagen kan bare ikke gå hurtigt nok

Jeg glæder mig rigtigt meget. Og håber at høre den lille er som h*n skal være. Og forhåbentligt får vi kønnet af vide

Og forhåbentligt går min drøm i opfyldelse som jeg havde den anden nat. Så  finger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Magic1980

GitteC78 skriver:

Hej piger

Så er dagen endelig kommet, hvor manden og jeg skal til MD scanning og se den lille... Vi har fået en tid kl. 14.30 og dagen kan bare ikke gå hurtigt nok

Jeg glæder mig rigtigt meget. Og håber at høre den lille er som h*n skal være. Og forhåbentligt får vi kønnet af vide

Og forhåbentligt går min drøm i opfyldelse som jeg havde den anden nat. Så  finger

Hvordan gik det?

Anmeld

17. oktober 2011

GitteC78

Magic1980 skriver:

Hvordan gik det?

Det var super dejligt at se den lille igen. Den har det godt og alt ser fint ud. Den lå og puttede  sammen, så vi kunne desværre ikke få kønnet af vide. Så vi ved stadig ikke om vi skal have en pige eller dreng, øv øv øv...

Anmeld

18. oktober 2011

Magic1980

GitteC78 skriver:

Det var super dejligt at se den lille igen. Den har det godt og alt ser fint ud. Den lå og puttede  sammen, så vi kunne desværre ikke få kønnet af vide. Så vi ved stadig ikke om vi skal have en pige eller dreng, øv øv øv...

Hvor dejligt at alt var som det skulle være. Det er jo det vigtigste .  tager i så en kønsscanning eller venter i bare og ser når den lille kommer ud?

Jeg var selv til kønsscanning i uge 15 og fik det bekræftet til MD scanningen.... jeg er alt for nysgerrig til at vente

Anmeld

18. oktober 2011

GitteC78

Magic1980 skriver:

Hvor dejligt at alt var som det skulle være. Det er jo det vigtigste .  tager i så en kønsscanning eller venter i bare og ser når den lille kommer ud?

Jeg var selv til kønsscanning i uge 15 og fik det bekræftet til MD scanningen.... jeg er alt for nysgerrig til at vente

Vi kan ikke rigtigt bestemme os for om vi skal betale for en kønsskanning eller om vi skal vente til fødslen. Vi er begge nysgerrig, men måske var det meningen at vi ikke skal vide kønnet  

Vi har været inde og kigge på scannngssteder. Men vi tænker og tænker... Men som min mand siger, kunne det også være sjovt at vente og blive overrasket. Jeg synes det er svært-

Anmeld

19. oktober 2011

Bullerfnis

Hvor dejligt at det gik godt, også selvom I ikke kunne se kønnet selvom i ønskede det. Men som du selv siger, måske er det fordi meningen er at I ikke skal vide det?

Hvis jeg skal tale ud fra mit eget synspunkt, så synes jeg klart I skal vente. Vi kendte ikke kønnet da vi skulle have vores første barn, og det var simpelthen så kæmpestort at få kønnet at vide til fødslen! Jeg var i tvivl flere gange i løbet af graviditeten om vi nu alligevel skulle have det at vide, man er jo nysgerrig  Men efter fødslen fortrød jeg ikke et sekund. Det var så vildt ikke at kende kønnet og så få det at vide i fødselsøjeblikket. Og nu hvor vi venter barn nr 2 skal vi selvfølgelig heller ikke vide kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.