Når vandet går????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nærmer mig termin og er nu begyndt at tænke over hvad man egentlig gør når/hvis vandet går. Tænker at hvis det bare ryger det hele så er det jo det men hva hvis det siver?? Hva gør man egentlig? Ka jo ik sidde på wc indtil veerne starter!? Eller tager man bare bind på konstant? Måske lyder det dumt men hvad har I andre gjort? Sidst prikkede jm hul på fosterhinden da jeg havde veer så har kun prøvet at det sagde PLASK;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Den lykkelige

Mit vand gik i flere omgange med "skyller".. jeg fik vist skiftet trusser 10-15 gange og tror jeg brugte 40 nat bind indtil jeg fødte.. for det sev lige til jeg begyndte få veer.. Men når vandet går ringer man til FG også guider de dig og fortæller hvad du skal gøre derefter..

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Mit vand gik i flere omgange med "skyller".. jeg fik vist skiftet trusser 10-15 gange og tror jeg brugte 40 nat bind indtil jeg fødte.. for det sev lige til jeg begyndte få veer.. Men når vandet går ringer man til FG også guider de dig og fortæller hvad du skal gøre derefter..

Så er det måske en god idé af få fat i nogle natbind for en sikkerheds skyld

Anmeld

14. oktober 2011

Nolle

Jeg gik i bad da det sket - så hade jeg det ikke udover det hele, og derefter nat bind på, noget go idé og anskaffe sådan nogen

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

schonert skriver:

Jeg gik i bad da det sket - så hade jeg det ikke udover det hele, og derefter nat bind på, noget go idé og anskaffe sådan nogen

God idé :-)

Anmeld

14. oktober 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Så er det måske en god idé af få fat i nogle natbind for en sikkerheds skyld

Ja det må du hellere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.