Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer... jeg er ikke så aktiv herinde... men jeg læser ofte med. Jeg har ikke lyst til at stå frem da min familie og kolleger ikke ved at vi er igang med projekt baby. Jeg elsker navnet Victor. Vil gerne have 3 børn ... Men hvilke navne passer til Victor? Helst 6 bogstaver også (piger og drenge)
Håber I vil komme med nogle forslag.
Hilsen mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej med jer... jeg er ikke så aktiv herinde... men jeg læser ofte med. Jeg har ikke lyst til at stå frem da min familie og kolleger ikke ved at vi er igang med projekt baby. Jeg elsker navnet Victor. Vil gerne have 3 børn ... Men hvilke navne passer til Victor? Helst 6 bogstaver også (piger og drenge) Håber I vil komme med nogle forslag. Hilsen mig
Oliver er også rigtig sødt Mikkel er også sødt ..ihhh....
- Fru. Maes - skriver: Min mand's halvsøster - har 3 drenge.. De hedder Magnus, Bertram og Victor - synes de 3 navne bare klinger skide godt sammen
Min mand's halvsøster - har 3 drenge.. De hedder Magnus, Bertram og Victor - synes de 3 navne bare klinger skide godt sammen
Lyder også godt!
Gustav
Viola, Vila, Victoria
Pigenavne: Vanessa, Viktoria, Viola.
Drenge: William, Malde, Waldemar, Adam...
Uehhh der er da mange gode navne
Didrik
Marcus
Marius
Daniel
Mikkel
Rasmus
Arthur
Leonel
Henrik
Vivian
Stella
Andrea
Helene
Celina
Alette
Amanda
Miriam
Ingrid
Næsten alle navne passer jo til Victor...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128