Det må være tid til en FB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

cash83

Jeg vågner onsdag morgen, den 1. juni med lidt mens. smerter. Farer ud af sengen, og siger til kæresten, at det nok sker idag (ment lidt i sjov)

Jeg morgenhygger som jeg plejer, smutter lige på toilet, og opdager at jeg "bløder" lidt.. Jeg ringer panisk til FG, og får at vide at det nok var slimproppen der var røget.
Tænker så ikke mere over det... Vil ikke skrue forventningerne for højt op..tænk hvis det gik i sig selv...! Pyyyh

Vi skulle til JM kl. 13, bare et tjek, og snak om igangsætning hvis ikke der snart skete noget (41+0)
Jeg fortæller at jeg i løbet af dagen havde haft lidt småveer..ikke noget vildt... Mens hun undersøgte mig, kunne hun mærke en ve.. meeen hun sagde at der sagtens kunne gå dage endnu..
Så manden og jeg gik hjem igen. tog det stille og roligt.

Manden køre så på job kl 14. Der var jo ingen grund til, at han blev hjemme, når nu det ikke var slemmere..

Kl. 15.19 begynder jeg at tælle mine veer... Gaaaab det stopper jeg så med igen da kl. bliver 17, efter at have ringet til FG, og fik besked på at jeg gerne skulle have regelmæssige veer i nogle timer, før de ville have mig ind.
 okay tænkte jeg... såååå venter jeg da lige nogle timer...

Ca. omkring kl 19 ringer jeg til min kære mor, og spørger om hun ikke kommer op til en kop kaffe...så kunne hun lige gå en tur med hunden. Det orkede jeg ikke.. synes jeg var lidt sløv..

19.24 gør de ondt! Jeg joker lidt med min mor, og siger at jeg må hellere tage tid..

1 time går der.. med 2-3 min mellem veerne.. og så tror jeg nok jeg får ringet til FG, som da gerne ville undersøge mig, men de ville nok sende mig hjem igen..ja ja tænkte jeg.. lad mig nu bare...
Så ringede jeg efter manden.. han har ca. en halv times kørsel fra job, så jeg kunne da lige nå et bad.. åhhh gud.. det var skønt.

Min mor og jeg får pakket det sidste, manden kommer hjem og så køre vi..

Vi ankommer til FG 22.10, jeg bliver undersøgt og er 4 cm. åben ... weeehuuu

kl. 22.25 får jeg en stue, og får sat ctg-halløj på maven..

Veerne gør naaas! Auuuw!

kl. 23.35 kommer den nye JM + JM-stud.(efter vagtskifte) og undersøger mig igen... 7-8 cm åben :/ Jeg hopper en tur i badekar.. Aaahhhh...

Kl. 00.08 tager de vandet og 00.15 er jeg åbnet helt og kommer på fødelejet.

Han skal vendes med min egen hjælp, så jeg ryger rundt i en masse spændende stillinger imellem presseveerne, indtil han endelig har vendt sig og jeg må lægge mig ned og presse.

kl. 01.15 føder jeg en dejlig knægt, 4395 g og 55 cm <3

Jeg bliver syet lidt, kommer på patienthotel for lige at få sovet lidt, inden turen gik hjemad..

Det fedeste jeg nogensinde har oplevet! Og er klar til den næste  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

A&F

Tillykke med din lille dreng

Anmeld

13. oktober 2011

cash83

Mange tak..det er jo lidt tid siden.. men ja, der har bare været så meget andet at tage sig til

Anmeld

14. oktober 2011

A&F

cash83 skriver:

Mange tak..det er jo lidt tid siden.. men ja, der har bare været så meget andet at tage sig til

Jaa det kan jeg se, så længe I har det godt

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

Stort tillykke! Sådan lidt forsinket :-D

Anmeld

14. oktober 2011

Nessie

Stort tillykke

Er da spændt på at se hvornår du så står med en positiv test igen

Anmeld

14. oktober 2011

babyMark

ja stort til lykke. Det lyder som en rigtig god fødsel

Anmeld

28. juni 2012

Doffie

28. juni 2012

Kay

Stort tillykke

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

TILLYKKE med jeres lille Basse *SS* ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.