Vågner altid i et skrig om morgenen - gode råd eller erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

K&S

Jeg har brug for hjælp, erfaring og gerne gode råd

Anton er 14½ måned og sover fra klokken 19.00 til 04.30-05.30 hver nat og sover for det meste godt - der er jo altid perioder med mange x given sut m.m., men som regel sover han uden at give lyd fra sig i løbet af natten

MEN MEN MEN han vågner ALTID i et skrig  Han vågner aldrig bare og "snakker", hygger eller leger inde i sengen. Som oftest falder han helt til ro, når vi går ind til ham, men nogle gange tager det rigtig lang tid at få ham til at holde op med at skrige/græde og falde til ro.

Han vågner ikke, fordi han er sulten, for vi kan sagtens lege eller se tegnefilm en ½ times tid, inden vi spiser morgenmad.

Det har efterhånden stået på i mange måneder og det er ikke blevet bedre...!

Andre der oplever det samme eller har et godt råd, for det er rigtig hårdt som forældre at ens barn vågner og er ulykkelig HVER morgen 

Katja (en fortvivlet mor)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

1000Ben

K&S skriver:

Anton er 14½ måned og sover fra klokken 19.00 til 04.30-05.30 hver nat og sover for det meste godt - der er jo altid perioder med mange x given sut m.m., men som regel sover han uden at give lyd fra sig i løbet af natten

MEN MEN MEN han vågner ALTID i et skrig  Han vågner aldrig bare og "snakker", hygger eller leger inde i sengen. Som oftest falder han helt til ro, når vi går ind til ham, men nogle gange tager det rigtig lang tid at få ham til at holde op med at skrige/græde og falde til ro.

Han vågner ikke, fordi han er sulten, for vi kan sagtens lege eller se tegnefilm en ½ times tid, inden vi spiser morgenmad.

Andre der oplever det samme eller har et godt råd, for det er rigtig hårdt som forældre at ens barn vågner og er ulykkelig HVER morgen 

Jeg har ikke oplevet det samme, men ville lige oppe den for dig, da det da ikke lyder så rart. 

Knus 

1000Ben 

Anmeld

14. oktober 2011

K&S

1000Ben skriver:

Jeg har ikke oplevet det samme, men ville lige oppe den for dig, da det da ikke lyder så rart. 

Knus 

1000Ben 

Tusind tak  

Anmeld

14. oktober 2011

LilyMarleen

K&S skriver:

Tusind tak  

Alexander er ligeså gammel, og han gør det samme, men jeg må ærlig tilstå at jeg giver ham 90mil letmælk også sover han videre i en time. Og vågner glad, smilende og sludderene bagefter. Jeg syntes det er synd at ta ham op. Også selvom jeg godt ved det er en dum vane med det mælk der, men det er ikke så meget at han blir mæt af det. Nok nærmere tryg. 

Anmeld

14. oktober 2011

K&S

LilyMarleen skriver:

Alexander er ligeså gammel, og han gør det samme, men jeg må ærlig tilstå at jeg giver ham 90mil letmælk også sover han videre i en time. Og vågner glad, smilende og sludderene bagefter. Jeg syntes det er synd at ta ham op. Også selvom jeg godt ved det er en dum vane med det mælk der, men det er ikke så meget at han blir mæt af det. Nok nærmere tryg. 

Giver du ham det i kop? For Anton vil slet ikke have noget, han slår det væk med hånden

Anmeld

14. oktober 2011

K&S skriver:

Jeg har desværre ikke noget råd, men ville bare fortælle at det gjorde Lisa også, i præcis samme alder!!

Hun gjorde det i 2mdr's tid og så holdte hun bare op en dag!?! 

Stine og Lisa.

Anmeld

14. oktober 2011

LilyMarleen

K&S skriver:

Giver du ham det i kop? For Anton vil slet ikke have noget, han slår det væk med hånden

Han får kun sutten i løbet af natten når han græder, men når vi når til kl.4-5 er han meget ked af det når han vågner, så stikker jeg Alexander en af de små avent flasker, han nægter den også lige til at starte på, men så insistere jeg på at han skal ha den, her går jeg ud af værelset, også drikker han lidt, også falder han i søven igen i en times tid.

Anmeld

14. oktober 2011

K&S

Tilmeldt skriver:

Jeg har desværre ikke noget råd, men ville bare fortælle at det gjorde Lisa også, i præcis samme alder!!

Hun gjorde det i 2mdr's tid og så holdte hun bare op en dag!?! 

Stine og Lisa.

Det har stået på i mere end 6 måneder, vil jeg skyde på - men jeg  for at det går over af sig selv, for det er hjerteskærende

Anmeld

14. oktober 2011

LR85

hvor er det 'dejligt' du har sat det her spørgsmål op.

min dreng på 19 måneder gør det samme, og har næsten gjort det siden han var 1 år.

jeg synes ikke det på den måde er synd, da han er nem a bryde, men mere ærgeligt for ham og mig a han ikke vågner roligt og dejligt ved a ligge og pludre.

Håber selv det går over, da jeg ikke aner hvordan jeg skulle støtte ham ellers.

Han vågner også sådan selvom han ligger inde i vores seng

Anmeld

14. oktober 2011

Hansen97

K&S skriver:

Min gjorde det samme og hun blev beroliget og opfordret til at sove videre... Hun var ikke udhvilet... Stod på næsten 9 mdr.. Og så var det slut... Men vil tro han ikke er vågen til at komme op. Men skal "opfordres"til at sove videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.