Føler mig ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.574 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften , siger. Jeg er i uge 6+1 jeg har taget 3 tests alle posive men jeg føler mig ikke gravid er det skørt ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Gaia

Næ du er jo kun i uge 7 så da ikke underligt. Ikke alle skavankerne der afgøre hvor gravid man er. Harhørtflere derslet ikke havde kvalme eller var specielt trætte og de har da alle fået et barn nogle er så heldige at de ikke skal slåsmed kvalme og træthed men tværtimod er fulde af energi og har det godt. så tror bare du skal nyde at du har det som du plejer skavankerne skal tids nok komme kram og tillykke herfra

Anmeld

13. oktober 2011

Gaia

Nåja hvad mner du med føle dig gravid, altså sådan mere præcist..mener du kvalme, træthed mv. Eller mener du mere på detfølelsesmæssige plan ?

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Næ du er jo kun i uge 7 så da ikke underligt. Ikke alle skavankerne der afgøre hvor gravid man er. Harhørtflere derslet ikke havde kvalme eller var specielt trætte og de har da alle fået et barn nogle er så heldige at de ikke skal slåsmed kvalme og træthed men tværtimod er fulde af energi og har det godt. så tror bare du skal nyde at du har det som du plejer skavankerne skal tids nok komme kram og tillykke herfra

Mange tak synes bare at jeg tissede konstan og havde mega ømme bryster og var meget træt i sidste uge . Men i denne her uge har jeg meget energi og render ikke så ofte på toiltet og brysterne er kun lidt ømme. Det er mit 3 barn . Og havde meget kvalme med de 2 andre. Har svært ved at tro på det denne gang , køber min 4 test imorgen , skørt

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Nåja hvad mner du med føle dig gravid, altså sådan mere præcist..mener du kvalme, træthed mv. Eller mener du mere på detfølelsesmæssige plan ?

Mener kvalme og alt det andet det høre til

Anmeld

13. oktober 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja som overskriften , siger. Jeg er i uge 6+1 jeg har taget 3 tests alle posive men jeg føler mig ikke gravid er det skørt ???

Min helt enorme og voldsomme træthedsfølelse er under begge mine graviditeter sat ind i slutningen af uge 7. Så måske skal jeg sige: Glæd dig !

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Min helt enorme og voldsomme træthedsfølelse er under begge mine graviditeter sat ind i slutningen af uge 7. Så måske skal jeg sige: Glæd dig !

Hehe tak

Anmeld

13. oktober 2011

Gaia

Anonym skriver:

Mange tak synes bare at jeg tissede konstan og havde mega ømme bryster og var meget træt i sidste uge . Men i denne her uge har jeg meget energi og render ikke så ofte på toiltet og brysterne er kun lidt ømme. Det er mit 3 barn . Og havde meget kvalme med de 2 andre. Har svært ved at tro på det denne gang , køber min 4 test imorgen , skørt

tror det er meget normalt at det svinger fra uge til uge. Jeg har haft uger med mega kvalme og træthed og andre uger hvor jeg næsten ingenting har haft. svinger mere denne gang end ved den forrige tilgengæld har kvalmen som sagt været ret barsk til tider tror nu nok du er gravid

Anmeld

14. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

Heyy...

Kender din fornemmelse alt for godt... Jeg er lige gået ind i uge 9... Og føler mig stadig ikke gravid... Jeg har ikke rigtig nogen bule på maven endnu, og mangler mange af de symptomer andre har...

Det eneste der så småt er begyndt er lidt kvalme og ømme bryster...

Men på det følelsesmæssige plan, føler jeg mig ikke gravid endnu... Tror det vil starte når jeg har været til NF...og er gået ind i 4 måned...

Hvis du bor i KBH, ligger der en scanningsklinik ved hovedbanen, der hedder lille kbhér....

super hyggelig klinik, som tager 200 kr. for scanninger, der tog jeg ind, for lige se på skærmen, at jeg nu også var gravid... Hjalp altså lidt se det på skærmen... :-)

Så det skal nok komme... Håber du for en dejlig graviditet... :-)

knus sandie

Anmeld

14. oktober 2011

DitteFisk

Slet ikke unormalt tror jeg .. jeg var ikke klar over at jeg var gravid før uge .. 8-9 tror jeg det var.. og jeg havde heller ikke symptomer derefter.. det kom et par uger efter, trætheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.